דירה נשרפה

כחצי שנה לאחר שהאב נפטר במפתיע, נשרף בית המשפחה

לאחר מותו של האב גויסו תרומות כדי לסייע לאלמנה ולבנה האוטיסט. בשבוע שעבר הכל עלה באש

פורסם בתאריך: 15.12.19 11:11

כחצי שנה לאחר מותו במפתיע של בעלה מדום לב, נטליה לומובה מראשון לציון ובנה בן השבע שנמצא על הרצף האוטיסטי, נותרו ללא דירה וללא רכוש, לאחר שריפה שפרצה בביתם בשבוע שעבר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לפני כשנה עלתה נטליה מאוקראינה יחד עם בעלה ובנה בן השבע, אך מאז מות בעלה היא לבדה בארץ, מגדלת את בנה על הרצף האוטיסטי ללא כל קרובי משפחה ועזרה. בשבוע שעבר נקלעה המשפחה למשבר נוסף, כאשר פרצה שריפה בדירתם וכל הציוד שהיה בה, שהתקבל מתרומות, ניזוק בשריפה. נטליה ובנה הקטן שוב חסרי כל.

"אין לי מושג איך להמשיך עם החיים שלי, אני בהלם מוחלט ואני לא יכולה לחזור לדירה אחרי הטראומה שעברתי", היא אומרת בכאב.

לומובה שעלתה לארץ מאוקראינה לפני כשנה יחד עם בעלה ז"ל ובנה בן ה-7, נאלצה להתמודד בשנה זו עם לא מעט קשיים, רק לפני חצי שנה בעלה אלכסנדר נפטר במפתיע אחרי ניתוח שהיא עצמה עברה והתקשתה להתאושש ממנו, והנה ביום רביעי לפנות בוקר נשרף ביתה בו היא מתגוררת עם בנה ושוב היא צריכה להתחיל הכל מחדש.

"זה לא קל, אין לי כבר כוחות", היא אומרת. "כמה יכול אדם אחד לספוג, התעוררתי בערך בשתיים בלילה מריח של שריפה וכשפתחתי את העיניים הכל היה עשן סמיך ושחור, לקחתי את הבן שלי ויצאתי החוצה. מכבי האש הצליחו להשתלט על השריפה, אבל לא נשאר לי כלום, כל המטבח והסלון נשרפו, ורק בנס ניצלנו אני והבן שלי".

לעזרתה של נטליה הגיעו שני פעילים חברתיים בעיר, משה מדור וורוניקה לבקוביץ. השניים הקימו קבוצת ווטס אפ אליה הצטרפו עשרות אנשים, במטרה לעזור לנטליה שוב, ולעלות אותה על דרך המלך.

"אנחנו מחפשים לה דירה חדשה, כי כרגע נטליה לא מסוגלת מבחינה נפשית לחזור לדירה הישנה", אומרת ורוניקה. "אם יש למישהו דירה באזור המערב הישן שהוא מוכן להשכיר, זה יהיה מצוין, וגם נשמח לכל תרומה של ציוד לבית, כי נטליה נשארה בלי כלום. לתרומות ניתן לפנות למספרים הבאים: ורוניקה 058-5310992, משה 052-4803080.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר