חנייה
צילום אילוסטרציה: shutterstock

בדרך למרכז מסחרי: דוחות חניה בערב שבת לעשרות תושבים

בעיצומו של המאבק בעקבות הכוונה לבנות מרכז מסחרי על השטח ששימש כמגרש חניה, קיבלו התושבים קנסות. העירייה: "ייבנה חניון בסמוך בהשקעה של 100 אלף שקל"

פורסם בתאריך: 3.12.19 12:08

עשרות תושבים מראשון לציון הופתעו לגלות שקיבלו דוחות וקנסות על עבירת חניה. זאת, לאחר ששטח פרטי ששימש עד כה כמגרש חניה לכ-150 רכבים, גודר ונסגר.

כפי שפורסם כאן ב"השקמה ראשון לציון", על השטח ששימש כמגרש חניה לתושבי שכונת נווה הדרים אמור להיבנות מרכז מסחרי. התושבים יצאו למאבק נגד הבנייה המתוכננת, אך בינתיים ללא הצלחה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בסוף השבוע האחרון הם גילו כי השטח ששימש כמגרש חניה נסגר והם נאלצו להחנות את הרכבים ברחוב. התוצאה: עשרות דוחות חניה חולקו להם. "בימים שישי ושבת עשרות אנשים קיבלו דוחות חניה. מה העירייה רוצה שנעשה? אין טיפת התחשבות בתושבים", כך אומר איציק מייזל תושב השכונה, שמוסיף: "הרי ידוע שיש באזור מצוקת חניה והרי יצאנו עם עצומה, אז למה להכביד?".

תושבי השכונה דורשים שיימצא להם פתרון ויוקצה להם שטח חניה חלופי. במקביל, בראשית השבוע, לאחר שחולקו הדוחות הגיע לשכונה ראש העירייה, רז קינסטליך, שנפגש עם התושבים וערך סיור במקום.

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "העירייה קשובה לצרכי התושבים ואף עומדת להקים חניון בסמוך, בהשקעה של מאה אלף שקל. כמו כן, העירייה מנהלת דיאלוג מול הקבלן בניסיון למצוא פתרון, כגון הקצאת קרקע חלופית. יחד עם זאת, חשוב להבהיר כי מדובר בשטח פרטי של יזם המחזיק בזכויות בנייה במקום".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר