מפגעי הריח במערב העיר: הנהלת העירייה ערכה סיור במתקני השפד"ן

בעקבות תלונות התושבים על מפגעי ריח, נערך סיור מעקב באזור. חברת המועצה ומחזיקת תיק איכות הסביבה קרן דנה: "ביקשנו לזרז את סיום העבודות ככל שניתן ולטפל במהרה במתקן לנטרול ריחות"

פורסם בתאריך: 26.11.19 18:15

הנהלת עיריית ראשון לציון סיירה באתרים של השפד"ן – מכון טיהור שפכי גוש דן, במערב העיר, במסגרת מעקב אחר טיפול במפגעי הריח באזור. הסיור נערך בעקבות תלונות רבות על ריחות חריפים בשכונות מערב ראשון לציון, ולאחר פגישה שהתקיימה בתחילת החודש עם מנכ"ל השפד"ן, שבה דנו על מציאת פתרון לבעיה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מנכ"ל השפד"ן מארק אוקון הסביר בפגישתו עם מנכ"ל העירייה-דודי גיל, כי החברה יצאה עם מכרז לעבודות החלפת מכל המתקן לנטרול ריחות למכל חדיש מנירוסטה בעל יכולת איטום גבוהה מהקיים. "מטבע הדברים, כל שדרוג של מערכת גורם לאי נוחות. אנו מבצעים את העבודות בתקופה זו, שבה הטמפרטורה נמוכה יותר באופן יחסי, על מנת לצמצם כמה שניתן את מטרדי הריח", הסביר המנכ"ל. עוד הוחלט בפגישה כי הנהלת העירייה תבקר באתרים המדוברים של השפד"ן.

במהלך הסיור במתקני השפד"ן, עדכן המנכ"ל מארק אוקון, על סיום עבודות חיבורי קווי ביוב ועל המשך העבודות לשדרוג מתקן סיפון, הנמצא בסמוך לתחנת המעבר העירונית. המנכ"ל העריך כי העבודות יסתיימו עד פברואר בשנה הקרובה. עוד הוחלט על הצבת מד למדידת מימן גופרי במתקן סיפון כך שכל חריגה תדווח בזמן אמת.

פעולות אלו של השפד"ן אמורות לצמצם את מטרדי הריחות באזור מערב העיר. במידה ותתקבלנה תלונות מוצדקות לאחר ביצוע הפעולות, סוכם כי יבוצע שדרוג נוסף למתקן נטרול הריחות.

חברת המועצה ומחזיקת תיק איכות הסביבה קרן דנה סיכמה את הסיור: "אני מודה למנכ"ל השפד"ן על הסיור ועל שיתוף הפעולה. ביקשנו לזרז את סיום העבודות ככל שניתן ולטפל במהרה במתקן לנטרול ריחות. כולי תקווה כי בשלושת החודשים הקרובים, תושבי האזור יחושו בשינוי לטובה".

בסיור השתתפו מנכ"ל העירייה דודי גיל, מחזיקת תיק איכות הסביבה קרן דנה, ראש מנהל איכות הסביבה איתמר לוי, ראש אגף איכות הסביבה מירב בלחסן והממונה על תחום התברואה אהרוני חג'בי. במהלכ הביקור נפגשו עם מנכ"ל איגודן ורכז בכיר לנושאי שפכים במשרד לאיכות הסביבה רונן זהבי.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר