על אף התנגדות הדתיים: האוטובוס של שבת יצא בהצלחה בראשון לציון

"בראשון לציון זו הייתה סנונית ראשונה והצהרת כוונות בנוגע לצורך בתחבורה ציבורית בישראל", אמרה חברת המועצה אילנית הרוש שהצטרפה לנסיעה

פורסם בתאריך: 2.10.19 11:57

ביום שישי, לאחר כניסת השבת, יצא לראשונה אוטובוס של שבוס קו 333 מאשדוד לראשון לציון ומשם המשיך לתל אביב. זאת, על אף התנגדותם של הגורמים הדתיים בעיר, בהם סגן ראש העירייה מטעם ש"ס, הרב אריה כהן שאמר ל"השקמה ראשון לציון" כי מדובר בכפייה חילונית.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לנסיעה הראשונה בעיר הצטרפה חברת מועצת העיר בראשון לציון מטעם מרצ, אילנית הרוש, שאמרה כי תחבורה ציבורית בשבת היא הכרחית והיא זוכה לתמיכה על ידי 74 אחוז מהציבור בישראל. עוד הוסיפה כי 52 אחוז מהציבור הדתי תומכים בתחבורה ציבורית בשבת.

"בראשון לציון זו הייתה סנונית ראשונה והצהרת כוונות בנוגע לצורך בתחבורה ציבורית בישראל", אמרה הרוש, "בכל תחנה ותחנה נתקלנו בתושבים שהתלהבו לראות את האוטובוס. הם ביקשו לקבל מידע בנוגע לתדירות הנסיעות והמסלול, על מנת שיוכלו להשתמש בו בעתיד. זה רק מראה כמה זה חשוב והכרחי. תחבורה ציבורית בשבת היא חברתית, מסייעת לחלשים ולמלחמה בתאונות הדרכים. מבחינתנו נמשיך לקדם את הנושא, בתקווה שיהיו קווים ייעודיים שיפעלו בתוך ראשון ציון ולפי הצרכים של תושבי העיר".

 

גם בקבוצת ראשון חופשית, שפעלה להביא את שבוס לראשון לציון מרוצים וציינו כי מדובר בסנונית ראשונה וכי הכוונה היא להרחיב את המסלולים ותדירות האוטובוסים בשבת. "ראשון חופשית תמשיך לפעול על מנת לקדם תחבורה בסופי שבוע בעיר בצירי תנועה מרכזים", אומרים בראשון חופשית, "העיר ראשון לציון היא עיר חילונית. כל מי שיפתח את חלון ביתו, יראה שבשבתות העיר מלאה בתנועת רכבים ובתושבים שנופשים ומטיילים".

אלכס פנוב, מנכ"ל שבוס, סיכם: "סוף סוף אוטובוס בשישי בערב שנוסע בראשון לציון. אני גאה לעבוד יחד עם שותפיי לדרך, חברי הנהלה וחברי ראשון חופשית על המסלול המשותף שלנו. הבנו סופית כי הקו הזה הוא הצלחה אדירה וכבר בפעם הראשונה עלו עשרות אנשים. אני מאמין כי כבר בשבועות הקרובים נמלא את האוטובוס וכבר בחודש נובמבר נרחיב את הפעילות".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. תושבת ראשון

    חבורת שקרנים. האוטובוס היה כמעט ריק. היחידים שהיו בו היו חברת המועצה ופעילים של שבוס, אחרת כבר מזמן היינו רואים תמונות עם העשרות שצבאו על התחנות.

  2. רומי

    אין לכם מה לשמח, מדינה יהודית צריכה לכבוד ולשמור על מסורת, אתם עושים טעות וחבל

  3. אורן

    אני לא מבין כסף למימון תחבורה בשבת יש לכם אבל לנכים ולינצולי השואה פתאום נגמר התקציב בשביל הסתה ורטיינג אתם מוצאים תקציב בקלות

  4. יאנוש

    אם זה יהיה כלכלי אז סבבה אם לא פשוט עוד יוזמה שבסופו של ליל מתבטלת

  5. שגיא

    כל מי שמעורב בפשע המתועב הזה דמו בראשו…השם יתברך יפרע ממנו….מי שמחלל שבת בפרהסיה ובמזיד ומקומם בכוונה לעשות דווקא ולהכעיס זו פשוט בושה וכלימה…את מי אתם שונאים???את השם???? רק כמה עלובי נפש מתוסכלים עלו על אוטובוס המכשפים הזה…אף דתי בראשון לא אוסר על חברו לנסוע…יש סטטוס מאוד ברור…מיותר לחלוטין..רקוב…אוהב את חברי ומשפחתי החילונים..גם הם נגד הפרובוקציה האומללה והמתועבת הזאת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר