הוועדה למיגור אלימות: מתחזקים בפעילה החברתית

איריס חזן מצטרפת לוועדה למיגור אלימות בראשון לציון: "יש לי כמה הצעות ומקווה שאצליח לעזור ולשפר"

פורסם בתאריך: 11.7.19 11:41

הוועדה למיגור אלימות בראשון לציון נערכת לקראת חודשי הקיץ והחופש הגדול, ומתחזקת בפעילה החברתית איריס חזן.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מדובר בוועדה שמתמקדת במיגור אלימות כלפי אוכלוסיות שונות מכל שכבות גילאים, מניעת שימוש בסמים ובאלכוהול, ונדליזם ועוד. בניגוד לוועדות אחרות היא ועדת חובה, כאשר העירייה מחוייבת ליישם את החלטותיה, ואינן בגדר המלצה.

בישיבתה האחרונה דנה הוועדה בהיערכות לקראת חודשי הקיץ והחופש הגדול. כפי שפורסם כאן, ב"השקמה ראשון לציון", בחופש הגדול ישנה היערכות מוגברת לשמירה על הסדר בגינות ובפארקים הציבוריים, בפרט שמקומות שמופו וסומנו מראש.

בנוסף, הוחלט בישיבה האחרונה על הצטרפותה של חזן, בעלת רזומה שכולל מעורבות בפרויקטים לבני נוער בסיכון, התנדבות במשטרת ישראל, ניהול פורום הורים לנוער בסיכון ומ"מ יו"ר ועדת ביטחון.

"לאיריס חזן ולי יש היסטוריה ארוכה יחד", אומר מנהל הרשות למאבק באלימות, סמים ואלכוהול המשמש כמזכיר הוועדה, דוד בן שושן. "היכרותנו החלה בסיירת הורים. איריס הייתה בין המובילות בסיירת ותרמה רבות לבני נוער, ומשם המשיכה להתנדבות במשטרה בסיור וגם בפרויקט מיל"ה".

"היא פעילה חברתית ועם המון מוטיבציה. הנושאים הקרובים לליבה הם מניעת אלימות, ולכן אני יודע שהיא תהיה פקטור מאוד משמעותי", סיכם בן שושן.

סגן ראש העירייה, מחזיק תיק הביטחון שמשמש כחבר בוועדה, מקסים בביצקי, ברך גם הוא על הצטרפותה של חזן, ואמר: "אני מכיר את הפעילות הציבורית של איריס חזן ואת הידע שיש לה בתחום המקצועי בעקבות פעילותה הציבורית, אין לי ספק שהצטרפותה תיתן נפח אחר לוועדה ושכולנו נצא נשכרים מכך".

סגן ראש העירייה, מחזיק תיק הרווחה המשמש כיו"ר הוועדה, מוטי עג'מי, מסר: "אני שמח מאוד שאיריס הצטרפה לוועדה ואני יודע שיש לכך ערך מוסף. גם פעילת ציבור וגם כמפעילת פורום היא נתקלת בסיטואציות ובעיות שקשורות לחלק מפעילות הוועדה ואם נוסיף לכך את תרומתה כמתנדבת במשטרה זה בהחלט יכול לתרום לוועדה".

"אני מכיר את איריס שנים", אומר חבר הוועדה אבי צרף, "איריס אישה חזקה שמבינה את השטח, אין לי ספק שנוכחותה בוועדה תתרום רבות".

חברת המועצה אילנית הרוש, המשמשת כמ"מ יו"ר הוועדה למיגור אלימות, אמרה: "את איריס חזן ופועלה למען תושבי העיר זכיתי להכיר שנים רבות. היא פעילה חברתית הפועלת יום וליל, ומקדמת מיזמים רבים הן במסגרת סיירות הורים ברחבי העיר והן במסגרת הביטחון בשיתוף עם החברה לביטחון".

הרוש הוסיפה כי "אני שמחה על הצטרפות איריס לוועדה כל כך חשובה, ובטוחה שתעזור לנו למנף ולהוביל למיגור האלימות בכל האמצעים העומדים לרשותנו".

חזן עצמה אמרה כי "לאחר שהתבקשתי להצטרף לוועדה, נעניתי בחיוב מכיוון שאני מכירה את התחום מקרוב ויש לי ניסיון בשטח. אכן יש לי כמה הצעות ייעול לגבי מיגור האלימות ומקווה שאצליח לעזור ולשפר".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

עוד באותו הנושא:

החופש הגדול: היערכות מוגברת לשמירה על הסדר בגינות ובפארקים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נערכים חודשים לפני הקיץ והחופשה , אז קצת מאוחר מדי..ולא רציני

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר