צילום: EE911

החופש הגדול: היערכות מוגברת לשמירה על הסדר בגינות ובפארקים

בימים אלה מגייסת החברה לביטחון עובדים שיערכו סיורים במהלך כל שעות הלילה, במקומות ש"סומנו" ככאלה שבהם ישנם ונדליזם ומטרדי רעש בחופשות

פורסם בתאריך: 12.6.19 13:53

החל מיום חמישי הבא, 20 ביוני, תחל תוכנית "לילה שקט" בראשון לציון. זאת, כדי לשמור על הסדר בפארקים ובגינות הציבוריות, שהם נוהגים בני הנוער בחופשה לבלות בשעות הלילה.

את התוכנית שתפעל במהלך חופשת הקיץ, יובילו החברה לביטחון וסדר ציבורי בשיתוף עם משטרת ראשון לציון. במסגרת התוכנית יתקיימו סיורים, תצפיות ופעילות מוגברת בגינות הציבוריות ובמוסדות הציבור בראשון לציון.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


גם השנה תופעל תוכנית "לילה שקט" של אגף הסיור בחברה לביטחון ויחידת השיטור העירוני של משטרת ראשון לציון.

התוכנית שפעלה בהצלחה בשנה שבעברה במהלך חופשת קיץ, ולאורך השנה בחופשות החג, מאפשרת תגובה מהירה בטיפול מפגעי רעש בגינות הציבוריות, ונדליזם והשחתה של רכוש. זאת, באמצעות סיורים ותצפיות.

בינתיים, אגף סיור בחברה לביטחון ערך עבודת מטה בשיתוף נציגי שיל"ת, המוקד העירוני, ומשטרת ראשון לציון, למיפוי האתרים בעיר ה"מועדים לפורענות".

לאחר המיפוי, חולקה העיר לפי 26 תאי שטח נבחרים, כאשר בכל תא שטח יוצבו מאבטחים כשהם לבושים באפוד זוהר, על מנת שניתן יהיה לזהותם בקלות ובמכשיר קשר. המאבטחים יסיירו בתאי השטח מדי ערב  מהשעה 22:30 ועד השעה 03:00 לפנות בוקר ותפקידם להבטיח את השקט בגנים הציבוריים.

בתוך כך, מציינים בעיריית ראשון לציון כי במסגרת התוכנית, החברה לביטחון מגייסת עובדים, בהם סטודנטים, עם רכב או קטנוע לעבודה בלילה, בין השעות 22:00 ועד 03:00 לפנות בוקר.

מהות העבודה היא סיור בשטח בגנים ציבוריים ובמוסדות חינוך וציבור. והשכר הוא עד 50 שח לשעה. המעוניינים יכולים ליצור קשר עם סגן מנהל אגף סיור בחברה לביטחון, מוטי זיתון, בטלפון: 053-7683051

ראש העירייה, רז קינסטליך, מסר: "התוכנית הוכיחה את עצמה ותרמה רבות לשמירה על איכות חייהם של התושבים במהלך החופשות ובנוסף, מנעה גילויי אלימות רבים בקרב בני הנוער בגינות הציבוריות. מה שנותר הוא לאחל לבני הנוער חופשה נעימה ובטוחה".

סגן ראש העירייה ומחזיק תיק החברה לביטחון, מקסים בביצקי, אמר: "אנו מבינים שבני הנוער רוצים ליהנות מחופשת הקיץ אבל זה לא צריך לבוא על חשבון מנוחת תושבי העיר. ישר כוח לפקחי החברה לבטחון שעושים ויעשו לילות כימים כדי שהקיץ יהיה שקט ובטוח".

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. לא מזוהה

    לא רק הרעש מפריע ראו בגינה בשכונת גן נחום צריך ללכת שם בזיגזג כדי לא לדרוך על צואת הכלבים .

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר