כפי שפורסם לראשונה ב"השקמה": ניתן לערער על קנסות של דוחות הניידת המצלמת

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, הודיע כי נהגים שקיבלו דוחות מהניידת שבוטלה לפני כשנה וחצי, יוכלו לערער על הריבית וההצמדה. כל הפרטים:

פורסם בתאריך: 16.6.19 13:00

פעילותה של הניידת המצלמת הופסקה לפני כשנה וחצי, אולם נהגים רבים מגלים כי עליהם לשלם דוחות בתוספת ריבית והצמדה. אלא שיש בשורה: ראש העירייה, רז קינסטליך, הורה על לחברה לביטחון לאפשר להנהגים להגיש ערעור לביטול הריבית. זאת, כפי שפורסם כאן לראשונה ב"השקמה ראשון לציון".

לפני כחודשיים, סיפר סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הביטחון, מקסים בביצקי כי בעקבות תלונות התושבים ולאחר ששוחח בנושא עם ראש העיר, הוחלט לאפשר לערער על הכפל קנס והצמדת הריבית בחברה לביטחון, כאשר כל מקרה ייבדק לגופו. לאחר הבדיקה, מדגיש בביצקי, ניתן יהיה להוריד את הריבית וההצמדה אך לא לבטל את הקנס לגמרי.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


נהגים רבים מתלוננים על כך שלמרות שהופקסה פעילות ניידת המצלמת, מגיעים אליהם דוחות בתוספת ריבית והצמדה. בעקבות תלונות התושבים הנחה ראש העיר ראשון לציון, רז קינסטליך, את החברה לביטחון וסדר ציבורי לאפשר הגשת ערעורים על הריביות גם אם חלף מועד הגשת הערעור המקורי.

מהעירייה נמסר כי הנחיה זו ניתנה לאחר פניות רבות של נהגים שהתלוננו על קבלת הדו"ח באיחור וכעת נאלצים לשלם אותו בתוספת ריבית והצמדה. את הערעורים ניתן לשלוח לדוא"ל: [email protected], או לפקס מספר: 153-3-9484009 או במכתב לחברה לבטחון וסדר ציבורי, רחוב ז'בוטינסקי 61 ראשון לציון, 7521817.

"אין לנו שום כוונה להכביד על הנהגים וברגע שקיבלנו פניות רבות מנהגים המלינים על קנסות שהוגדלו מכיוון שהגיעו אליהם באיחור, הבנו שיתכן שיש בעיה", אמר קינסטליך, "באותה נשימה אני מבקש מהנהגים לשמור על כללי וחוקי הנהיגה והבטיחות בדרכים למען שמירת החיים ואיכות החיים".

בחברה לבטחון מציינים כי כל הדו"חות שנרשמו עד ליום הפסקת פעילות ניידת המצלמות, הם בתוקף ויש לשלמם, וכי הפסקת פעילותה אינה מעידה על חוקיות הדוחות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר