צילום: 911EE

לא קיבלתם את הדוחות בדואר? משנים את הנהלים

בעקבות תלונות תושבים על כפל קנס משום שהדוחות לא הגיעו לידיהם, הוחלט על מספר שינויים בתחום. כל הפרטים:

פורסם בתאריך: 29.4.19 12:12

עוד בשורה בתחום החניה בראשון לציון: במקביל להכשרת חניות בתשלום לתושבים מחוץ לעיר, צפויים שינויים באופן שבו יעודכנו תושבים שקיבלו דוחות. כמו כן, הוחלט לקצר את הדרך להגשת ערעור על כפל קנס בעקבות עבירות תנועה שצולמו במצלמות הניידות.

בעקבות תלונות מצד תושבים על דוחות שלא הגיעו בדואר ולכן נאלצו לשלם יותר, ולאחר שתושבים רבים התלוננו על כך שקיבלו כפל קנס לאחר שתועדו במצלמות הניידות, שכבר יצאו מפעולה, החליטו בעיריית ראשון לציון לשנות את הנהלים בני התחומים האלה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מעתה כל דוח חניה שיישלח בדואר ילווה בהודעת טקסט למכשיר הסלולאר, כך שניתן יהיה לעקוב אחר הדוח. זאת, במטרה למנוע תשלום של ריבית והצמדה בעקבות אי קבלת הדוח. סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הביטחון, מקסים בביצקי, הסביר כי החברה לביטחון, יחד עם ראש העירייה, רז קינסטליך, פועלת כדי לעדכן את המערכת ולהקל על התושבים: "אני קורא לכולם לעדכן את הפרטים בחברה לביטחון, כך ימנעו אי נעימויות וכפל קנסות שגורר ערעורים וזמן מיותר לתושבים. ניתן היה גם לראות את פרטים בדוח ולהעדכן".

בביצקי מוסיף כי "היום אנחנו מתקשרים עם התושבים באמצעות סמארטפון ומיילים ואין שום סיבה שגם כל נושא הדוחות לא יטופל במרחב הדיגיטלי כדי להקל על התושבים. זאת, כאשר במקביל נמשיך לשלוח את הדוחות גם בדואר. תהיה נגישות גדולה יותר לתושבים, ומי שלא מחזיק בתו תושב יכול לעשות זאת דרך האינטרנט".

הבשורה הנוספת לנהגים היא בנושא תיעוד עבירות התנועה במצלמות הניידות, השנויות במחלוקת שיצאו מכלל שימוש. בעקבות תלונות תושבים על כך שגילו כי עליהם לשלם ריבית והצמדה על עבירות תנועה, משום שהדוחות לא הגיעו לידיהם. כאשר לא פעם מדובר בדוחות שהוצאו להם לפני כשנתיים.

בעקבות תלונות תושבים, ולאחר בדיקת הנושא לעומק, הוחלט לאפשר לערער על הכפל קנס והצמדת הריבית בחברה לביטחון, כאשר כל מקרה ייבדק לגופו. לאחר הבדיקה, מדגיש בביצקי, ניתן יהיה להוריד את הריבית וההצמדה אך לא לבטל את הקנס לגמרי.

"תושבים שטרם שילמו את הקנסות כי לא קיבלו את הדוחות בדואר", מוסיף בביצקי, "מוזמנים להגיע למשרדי החברה לביטחון ולהגיש ערעור מסודר. את כל הפרטים ניתן לקבל במשרדי החברה לביטחון".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. נעמה

    בינתיים מקבלים דוחות חניה גם כשמשלמים עם אפליקציית פנגו ואין שום הסבר למה. עיריית ראשון צריכה להתעורר.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר