צפו: מוזיקה תלווה את המתאמנים במתחם הכושר הענק. כך זה נראה ונשמע:

מתחם הכושר שהוקם בטיילת במקום אתר המנגלים שהותיר לא מעט לכלוך, התחדש גם ברמקולים שמוצמדים לקרקע. מי יהיה האחראי על הפלייליסט?

פורסם בתאריך: 21.5.19 16:19

השבוע, כחלק מהשינויים בחופי הים בראשון לציון, הרחבתם ופתיחת עסקים חדשים לאורך הטיילת, הותקנו בחופים רמקולים חדשים במתחם הכושר ענק. הרמקולים יעבדו במהלך כל שעות הפעילות וישמיעו מוזיקה ישראלית. עם זאת, לא ברור עדיין מי יהיה האחראי בעירייה על הפלייליסט.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ביום שבת האחרון, בעקבות העומס הכבד של מבקרים בחופי הים בראשון לציון, סגרה המשטרה את הכבישים המובילים לחופי הים. בהמשך, כפי שדווח לראשונה כאן, ב"השקמה ראשון לציון", העירייה פועלת להרחבת רצועת החוף בראשון לציון, באמצעות קבלת השטח שצמוד לחופים, ממשרד הביטחון ומעיריית בת ים.

במקביל, לאחר הרחבת עסקים קיימים והפעלת עסקים חדשים כמו גלידריית גולדה וקפה ארומה, השיקה העירייה את מתחם הכושר החדש הצופה אל הים במקום שבו פעל אתר מנגלים, שסבל מלכלוך וזוהמה רבים,. כפי שפורסם כאן. בנוסף, בימים האחרונים הוקנו רמקולים במתחם הכושר.

עידן מזרחי, מחזיק תיק החופים והאגמים מסר כי "זה עוד חלק מהרצון שלנו לשפר את הנראות של חוף הים ולתת לתושבים ערך מוסף. מוזיקה וספורט הולכים ביחד וזה רק חלק מעוד דברים שאנחנו עובדים עליהם לקראת עונת הקיץ הקרובה".

צפו: הרמקולים החדשים מותקנים במתחם הכושר:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. גיא

    מזרחית? למה אני צריך להתאמן לצלילי אייל גולן.. צריכים שירים מקפיצים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר