המשפחה שביתה נשרף: "חיינו התהפכו – זקוקים לעזרה"

ביום שבת נשרף ביתה של משפחת פיינרו אמר, בעקבות התפוצצות סוללת אופניים. ההורים וששת ילדיהם נותרו ללא קורת גג וכעת, לפני חג הפסח, הם מבקשים עזרה

פורסם בתאריך: 16.4.19 14:19

"תמיד היינו בצד הנותן, עכשיו אין לנו ברירה אלא להיות בצד המקבל", כך אומרת שירי פיינרו אמר שביתה נשרף במוצאי השבת האחרונה, והותיר אותה, את בעלה אבי ואת ששת ילדיהם, ללא קורת גג. לרוע מזלה של המשפחה, ביתם לא היה מבוטח ונשרף כליל – הקרמיקה התנתקה מהרצפה, דלתות נשרפו, אלומיניום יצא מהמקום והטיח נשרף והותיר בלוקים חשופים. כעת נזקק הבית לשיפוץ נרחב ויסודי, ובהיעדר יכולת כלכלית להוציא אל הפועל את השיפוץ, פנתה אתמול המשפחה לתושבי העיר באמצעות המדיות החברתיות וביקשה את עזרתם.

ביתה של המשפחה נשרף בעקבות התפוצצות סוללת קורקינט. לאחר השריפה סיפרה האם, ל"השקמה ראשון לציון", כאן: "הבום ששמענו בתוך הבית היה כמו פיגוע. עברנו טראומה רצינית ומישהו יצטרך לקחת את האחריות על מה שקרה, כרגע חוקרים את המקרה ושמאי יגיע להעריך את הנזק, אבל האסון כבר קרה. כולנו עוד מבולבלים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"בלילה אחד התהפכו חיינו", כתבו, "בלילה אחד הפכנו מאלה שנותנים ומעניקים לאלה שצריכים עזרה. במוצאי שבת, בסביבות השעה חצות, התכוננו לקראת שינה. פתאום, כאילו משום מקום, נשמע קול נפץ אדיר בסלון וכדור אש ענקי בקע מהקורקינט החשמלי שהיה בסלון. בשניות הכל התחיל לבעור והבית התמלא בעשן שחור וסמיך. בכוחות אדירים, במחשבה צלולה ובהרבה השגחה פרטית הצלחנו להציל את ששת ילדינו כמעט ללא פגע עם כוויות ועם בהלה עצומה על אובדן הבית שנולדו בו. אך הבית שלנו לצערנו נהרס לגמרי (ברמה כזו שקרמיקה התנתקה מהרצפה והטיח נתלש מהקירות). לצערנו הרב, הדירה לא היתה מבוטחת, הנזק הוא עצום והיכולת הכלכלית מוגבלת. לראשונה בחיינו אנחנו נבוכים מאוד ומבקשים עזרה כספית, כל אחד לפי יכולתו .תעזרו לנו בבקשה כדי שנוכל להחזיר את האושר והשמחה אל ביתנו".

בני הזוג פיינרו הם פעילים חברתיים בעיר המוכרים בשל תרומתם הרבה – שירי מתנדבת בעמותת פעמונים ועוזרת לאנשים להתנהל כלכלית, ואבי מדריך רכיבה טיפולית. "אנשים תורמים ואף אחד לא נשאר אדיש לסיפור הזה", מספרת פיינרו, "יש לנו עם מדהים שיודע לתת כשצריך, ואני מאמינה בעם שלנו, יש כאן הרבה נשמות טובות. גם העירייה התגייסה לתמונה, ואני מאמינה בראש העירייה רז קינסטליך".

ביום ראשון השתחררה המשפחה מבית החולים ובימים אלה הם שוהים אצל המשפחה של אבי. "אני לא יודעת כמה זמן נוכל להישאר פה", משתפת שירי, "מארחים אותנו יפה אבל הילדים אחרי טראומה קשה, כולם, ורוצים את הפינה שלהם. הם עדיין בהלם מהפיצוץ שהיה וממה שעברנו באותו לילה". לדבריה, "הקורקינט הזה שנמצא בתוך בית הוא פצצה מתקתקת. גם אם הוא לא בהטענה זאת סכנת חיים. אצלנו בבית הוא לא היה מוטען והתפוצץ ושרף את כל הבית. זה אסון – ילדים מביאים את זה לכיתה, לחדר שלהם, ואנשים צריכים לדעת שזה עניין של חיים ומוות".

לתרומות: 
מספר חשבון: 539185
סניף 572, כצנלסון, ראשון לציון, בנק הפועלים
ניתן להעביר באמצעות שימוש ב-PayBox
ניתן לצטרף ל"משפחת אמר פיינרו", באמצעות לחיצה כאן.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יוליש

    היכן העיריה ?הרווחה יכולה לעזור גם אבי חיים סגן ראש העיר וגם ראש העיר אפשר עזרתם למשפחה זו? יועילו אנשי העיריה מנהלת שכונת אברמוביץ סגן ראש העיר מר אבי חיים וראש העיר שהתגייסו למען המשפחה היקרה הזו ויעזרו להם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר