שריפה בעקבות התפוצצות סוללת קורקינט: "הבום ששמענו בתוך הבית היה כמו פיגוע"

אתמול פונתה משפחה של שש נפשות מדירה בוערת בשכונת אברמוביץ. האם: "הבת שלי עם כוויות בפנים ובפלג גוף העליון. עברנו טראומה רצינית"

פורסם בתאריך: 14.4.19 19:11

"הבום ששמענו בתוך הבית היה כמו פיגוע, בשניות הדירה התלקחה, הנס שלנו היה שהיינו ערים כולם, אם לא זה היה יכול להגמר אחרת, לא מגיע לאף אחד שיקרה לו דבר כזה בבית", כך מספרת שירי, המתגוררת בבית ברחוב שמריהו לוין פינת שנקר, שבו אירעה אתמול (שבת) בלילה שריפה.

בני המשפחה, זוג הורים ושישה ילדים שמוכרים בעיר בשל פעילותם החברתית מספרים, כי לאחר האירוע תושבים רבים וחברי מועצה שהתקשרו כדי לשאול בשלומם ולברר האם הם זקוקים לעזרה. "העברנו את הלילה באסף הרופא, הבת שלי עם כוויות בפנים ובפלג גוף העליון, אנחנו מקווים להשתחרר היום. חג הפסח שיצויין ביום שישי, נראה עכשיו רחוק עבורנו. עברנו טראומה רצינית ומישהו יצטרך לקחת את האחריות על מה שקרה, כרגע חוקרים את המקרה ושמאי יגיע להעריך את הנזק, אבל האסון כבר קרה. כולנו עוד מבולבלים וכואבים את מה שהיה בלילה זה פשוט בלתי נתפס", היא מסכמת.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אתמול, בשעה אחת עשרה בלילה, התקבלו דיווחים שהבית, שנמצא בקומה השנייה, עולה באש – כנראה בשל התפוצצות סוללה של קורקינט. הסלון נשרף כולו, לשאר החדרים נגרם נזק, ואילו המשפחה עצמה, בת שש נפשות, פונתה לבית החולים עקב שאיפת עשן.

עם איתור השריפה התפנו השכנים מבתיהם לרחוב באופן מיידי. דיירת שגרה בקומה הרביעית סיפרה כי הלהבות הגיעו עד לקומה שלה: "זה היה פחד אלוהים, כל חדר המדרגות היה עשן סמיך, לא ראו כלום. הכל קרה כל כך מהר".

דיירת נוספת בבניין סיפרה ששמעה את הצעקות של בעלת הדירה למטה וכך ידעה על השריפה. "שמעתי מלמטה צעקות וחשבתי שמישהו מת", היא מספרת, "צעקו 'הבית, הבית! מה אני אעשה?'. ראיתי את כל האנשים למטה ומיד ירדתי גם. צוותי כיבוי האש הגיעו למקום והורידו אותנו. הכל קרה בשניות".

 

 

לאחר כשעה ורבע, כשצוות כיבוי האש השתלט על השריפה, כוחות ההצלה אפשרו לתושבי הבניין לעלות חזרה לביתם לאחר שבדקו שכל האנשים במצב בריאותי תקין וללא חשש לשאיפת עשן. "זאת השריפה השלישית שפורצת בשכונה בזמן האחרון", סיפרה אחת מתושבות המקום, "הלוואי שזאת גם השריפה האחרונה. בנס אף אחד לא מת היום".

"ישבתי אצלי בגג ופתאום ראיתי המון עשן שיוצא מהדירה מהבניין ממול. בתוך רגע הכל התלקח והתחילו צרחות ומכבי אש ומשטרות. זה נורא. אני חושבת על המשפחה, מה היא עוברת שבוע לפני פסח, להישאר ללא בית". כך מתארת שכנה נוספת המתגוררת בבניין.

מדוברות כיבוי אש נמסר: "מהבוקר נמצא חוקר שלנו בדירה. אנחנו בודקים מהיכן פרצה השריפה. עד שלא תהיה תשובה סופית אי אפשר לדעת בוודאות. ייתכן שזה מהבטרייה של הקורקינט, אבל העניין בבדיקה. פונו כשבעה אנשים לבית החולים משאיפת עשן. הסלון נשרף וגם לשאר החדרים נגרם נזק".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר