אפרת אברמוביץ. צילום: ראובן קופיצ׳נסקי
אפרת אברמוביץ. צילום: ראובן קופיצ׳נסקי

בין המשנה לראש העירייה לבין טיפול בחמישה ילדים: אפרת אברמוביץ לא עוצרת

אפרת אברמוביץ, אם לחמישה, רק נכנסה לפוליטיקה המקומית ומיד זינקה לתפקיד משנה לראש העירייה ואחראית על תיק קשרי הקהילה, לאחר שעזבה את הסיעה דב צור. והיא לא מתנצלת ומבטיחה מהפך בשירות לתושב

פורסם בתאריך: 8.3.19 12:33

אפרת אברמוביץ, מכירה היטב את השילוב המאוד לא פשוט של שילוב בין משפחה לקריירה. אברמוביץ, בת 41, אם לחמישה משמשת מאז הבחירות האחרונות כמשנה לראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך ואחראית על תיק קשרי הקהילה. הזינוק שלה מפתיע בהתחשב בעבודה שהצטרפה לפוליטיקה המקומית רק בבחירות האחרונות שהתקיימו בנובמבר וגם אז כחברה בסיעה של דב צור, שהפסיד בבחירות ובימים אלה מתמודד עם החשדות הכבדים בפרשת דוד ביטן והשחיתות בראשון לציון.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"נולדתי בראשון לציון, גדלתי והתחנכתי בעיר, בבית הספר היסודי ע"ש נפתלי ידלין, ובתיכון הגימנסיה הריאלית", היא מספרת. אחר כך למדה במכללה למנהל בעיר ובאוניברסיטת תל אביב, תואר ראשון במנהל עסקים ותואר שני בחינוך מיוחד.

כבר שני עשורים שאברמוביץ עוסקת במסגרת הכנת תלמידים לבחינות הבגרות בסקטור הפרטי. היא עדיין עובדת בזה, לצד הפעילות הציבורית והפוליטית. "נשים במאה ה-21 עדיין חיות בניסיון לשלב בין שני העולמות של הגשמה עצמית וניהול חיי משפחה", היא אומרת, "והחשש להגיע למשרות תובעניות, בעלי אוריינטציה גברית, עדיין קיים. לכן, אני רואה חשיבות גדולה בעידוד נערות לבחור במגמות ראליות ובתפקידים בעלי אוריינטציה גברית. מיעוט נשים בתפקידים בכירים בהנדסה, בפוליטיקה, בהיי טק, מהוויםלהערכתי חיסרון גדול, גם למשק ובעיקר לנו כחברה מתקדמת. אני בהחלט חושבת שזהו עידן בו נשים צריכות וחייבות להביא את החוזקות שלהן לקדמת הבמה בעולם העסקים ובעולם הפוליטי".

והשילוב בין חיי המשפחה לקריירה תובעני. סדר היום של אברמוביץ מתחיל בחמש בבוקר, באימוני כושר ומסתיים בשעות הערב המאוד מאוחרות. בתוך היום העמוס היא מצליחה לשלב טיפול בילדיה בגילאי חמש עד 17, עבודה פרטית ועבודה במסגרת תפקידה במועצת העיר. זאת, לאחר ערקה ממפלגתו של צור וחברה לקינסטליך, לעומת חבריה שנותרו באופוזיציה.

"לעולם הפוליטי הגעתי ללא תוכניות מוקדמות", היא מספרת, "שימשתי כיו"ר הנהגות ההורים בשכונת מגוריי, ולפני כשנה פנה אליי דב צור לבוא ולהצטרף לרשימתו. הסכמתי מתוך רצון להוביל לשינוי בחינוך ולעשות שנות למען תושבי העיר. ההצטרפות לקואלציה נעשתה לאחר חשיבה ולאחר שיחה עם ראש העירייה רז קינסטליך. קיבלתי הצעה להיות אחראית על תיק קהילה והשירות לתושב והבנתי שזה מקום שבו אוכל לשנות ולקדם תהליכים. זה נתן לי מענה לרצון שלי לפעול לקידום השרות העירוני לטובת כלל התושבים".

על הביקורות סביב החלטתה היא אומרת: "ייתכן והיו כאלו שהרימו גבה, אבל כאשת עשייה אני מעדיפה להתנדב למען קידום מטרות ולקחת חלק בקביעת סדר העדיפויות העירוני לטובת התושבים והמקום הנכון לכך הוא בקואליציה".

במסגרת תיק קשרי הקהילה היא מנסה לקדם לא מעט שינויים, כדי לקרב בין העירייה לתושבים. "אני רוצה לייצר חווית תושב אחרת, להפוך את ראשון לעיר עם נשמה. הייתי רוצה לראות נציגי שירות רבים יותר פזורים בעיר", היא אומרת.

בינתיים, בעקבות פנייה שקיבלה, היא בודקת אפשרות לסייע לילדים אלרגניים בגינות ציבוריות ומגלה כי יוצבו שלטים בגני משחקים שנכנסו לפיילוט ויוצגו כבר בתקופה הקרובה. "בנוסף, בימים אלה אנו שוקדים במינהל הקהילה על תוכנית עבודה, שתהווה פלטפורמה לבניית קהילות ערכיות, תוך שיפור המענה לתושב ברמה הדיגיטלית וברמה האישית. ובמהלך חודש אפריל, סביב 'יום המעשים הטובים' שאני אחראית עליו, יתגייסו יותר מ-100 אלף תושבים, ורבים עוד מתכוונים להצטרף".

"יש לי הזכות לעבוד מול ראשי מנהלים ונושאי תפקידים נפלאים, אנשי מקצוע בעלי רצון גדול לשנות ולעשות טוב לעיר שלנו", היא מוסיפה, "יחד עם זאת, אני יכולה בהחלט להעיד שמנגנון העירייה זקוק לרענון והתייעלות. הנהגת העיר ובראשה ראש העירייה רז קינסטליך, פועלים במרץ כדי להציב את התושב במרכז העשייה. בעבר השיח עם התושב היה רק לפני הבחירות, זה חייב להשתנות וזו המשימה הראשונה שלקחתי על עצמי כמחזיקת תיק הקהילה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מיטח

    אלופה אחת!!! אשת חיל!5555555 זכינו ללא ספק. בטוחים שתצליחי בכל דבר שתגעי בו

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא בכדי הופיעה הכתבה הזו ביום האישה הבין לאומי
    .
    את עשויה מאותו זן של נשים מצליחות שיודעות להוביל שינויים גדולים.

    העובדה שאת חדשה בפוליטיקה, נשואה אם לחמישה, בעלת רקע עשיר בעשייה לטובת תלמידים, כל אלו ועוד תכונות רבות גורמות לכך שאת מביאה פוליטיקה חדשה ונקייה לעירנו.

    דבר זה, מתבקש במיוחד לאחר הטלטלה שהכתה בעירייה בשנה האחרונה, בה הואשמו כמה מראשי העירייה בסוגיות לא פשוטות.

    אני סמוך ובטוח שממרום תפקידך בעירייה תדעי להצעיד את העיר קדימה בכל המישורים.

    עלי והצליחי

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר