אוטובוס השבת של מפלגת העבודה
אוטובוס השבת של מפלגת העבודה

בעקבות עתירת ש"ס: ועדת הבחירות אוסרת על הפעלת אוטובוס השבת בראשון לציון

מפלגת ש״ס הגישה עתירה נגד היוזמה של מפלגת העבודה: אוטובוס שייסע הערב בין מקומות הבילוי המרכזיים בעיר. יו״ר מפלגת העבודה הודיע כי האוטובוס יגיע לעיר למרות העתירה, אלא יו"ר ועדת הבחירות אסר על הפעלת התחבורה הציבורית בשבת

פורסם בתאריך: 15.2.19 13:58

(עדכון, 15:50) ועדת הבחירות הכריעה: מפלגת העבודה לא תוכל להפעיל את אוטובוס השבת בראשון לציון. מפלגת ש״ס הגישה היום (שישי) עתירה דחופה לוועדת הבחירות נגד אוטובוס השבת של מפלגת העבודה, שאמור להגיע הערב לראשון לציון. ואולם, יו״ר העבודה, אבי גבאי, הודיע כי האוטובוס ייצא לראשון לציון למרות העתירה.

כפי שפורסם בהשקמה ראשון לציון, האוטובוס אמור להגיע לעיר ולנסוע בין מקומות בילוי מרכזיים בעיר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אלא שב״ס עתרו נגד היוזמה, ופנייה לשופט חנן מלצר, יו"ר ועדת הבחירות המרכזית. בעתירה שהוגשה על ידי עו"ד שמעון גיגי, נטען כי יש במהלך זה משום מתנה אסורה הנוגדת את חוקי הבחירות. בתנועת ש"ס מסרו כי הם רואים במהלך של מפלגת העבודה, מעשה ציני ומתריס, ״הפוגע ברגשותיהם של אזרחים רבים המעוניינים למור על צביונה היהודי של המדינה״.

השופט מלצר, יו"ר ועדת הבחירות המרכזית קיבל את העתירה הדחופה של ש"ס, והורה בצו ביניים לאסור את הפעלת האוטובוס, עד לקיום דיון בעתירה.

בעקבות העתירה הודיע יו״ר מפלגת העבודה, אבי גבאי, האוטובוס יגיע וייסע הערב בראשון לציון. ״פעילי המפלגה מתכוונים לחלק באוטובוס השבת של המפלגה כרטיסים דמויי 'רב קו' עם הכיתוב: ׳לא רק לבעלי רכב פרטי יש זכות לנסוע בשבת. גם לילדים, לחיילים, לאזרחים ותיקים – לכל אזרח ואזרחית שרוצים לבחור בעצמם איך השבת שלהם תיראה׳״, כך נמסר ממפלגת העבודה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר