אוטובוס השבת של מפלגת העבודה
אוטובוס השבת של מפלגת העבודה

אוטובוס השבת של מפלגת העבודה מגיע לראשון לציון

בזמן שתושבים בעיר פתחו במאבק להפעלת תחבורה ציבורית בשבת, במסגרת קמפיין הבחירות יגיע הקו שייסע בין מקומות הבילוי המרכזיים בעיר

פורסם בתאריך: 15.2.19 09:23

על רקע הדרישה להפעיל תחבורה הציבורית בשבת שהגיעה גם לראשון לציון, הערב (שישי) צפוי לצאת לדרך אוטובוס שבת ברחבי העיר, ביוזמת מפלגת העבודה.

מדובר קמפיין לקראת בחירות 2019, והאוטובוס של מפלגת העבודה ינוע בשש תחנות בעיר, בין מקומות הבילוי המרכזיים, בהם מתחמי הסינמה סיטי, היס פלאנט, היכל התרבות והרובע.

מדובר בהפעלת קו חד פעמית בעיר, שתחל בשעה 20:30. האוטובוס שייצא ממטה מפלגת העבודה בעיר יסיים את הנסיעה ברחוב רוטשילד. במפלגה העבודה ציינו כי בכל סוף שבוע, אוטובוס השבת יפעל בעיר אחרת. "מה שקרה בשבוע שעבר בטבריה, יקרה בערים חילוניות נוספות. זה חברתי. זה כלכלי וזה צודק. מפלגת העבודה מחויבת לקדם תחבורה ציבורית בשבת. זו לא התרסה נגד אף אוכלוסייה, אלא צורך חברתי. מאות אלפי אזרחים לא מוכנים לשלם אלפי שקלים על מוניות או להישאר בעוצר בבתים. הגיע הזמן לקדם תחבורה ציבורית בשבת בישראל".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ללא כל קשר לאוטובוס של מפלגת העבודה, כפי שפורסם ב"השקמה ראשון לציון", באחרונה החלה קבוצת "ראשון חופשית", המונה יותר מ-900 חברים, לפעול לטובת הפעלת קווי תחבורה ציבורית בעיר בימי שבת. בשלב זה מתקיים משאל בין התושבים הנוגע ליעדים שבהם יש להפעיל את התחבורה הציבורית. לאחר שיתגבש המסלול, מתכוונים נציגי העמותה להיפגש עם ראש העירייה, רז קינסטליך, ולדרוש ממנו הפעלת תחבורה ציבורית בשבת.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יאקב

    ראו נא בור קוריוז זה נחמד אך בואו נודה על האמת העיר חילונית וברחוב הרצל נוסעים גם בשבת מוניות שירות לתל אביב ומתל אביב דרך ראשון ומראשון כך שאי אפשר כ"כ להתעלם מכך שתי החברות הגדולות "אגד" ודן לא יפעלו בשבת ולגבי שאר החברות כמו קווים נתיב אקספרס וכו' עם תהייה דרישה הם יעבדו וכבר היה קו לים ומהים חזרה לעיר כך שעצם הפעלת הקו כבר קיימת בדרך זו או אחרת דבר שני פעם היה מושג ששמו "סטטוס קוו" אך זהו מושג שעבר ובטל מן העולם והראייה לכך היא שהעיר פתוחה בשבת פעולות בה מסעדות ,פועלות בה בתי קפה חניות וכו' כך שהעיר יש בה הכל אך יש כן לכבד את השבת ולשמור על קדושת השבת לצערנו יש פרצות בחומת השבת כמו שאומר הביטוי כך שיש לשמור על הסטטוס קוו לצערנו אנו רואים עוד ועוד תופעות של כפייה חילונית דווקא אך זה לא לכתיבת תגובה אלא באמת לבדיקה יותר לעומק והעיקר שתהיה לכולנו שבת שלווה ושבת שלום

  2. דורה

    אנחנו יהודים.יש לנו את עשרת הדיברות ובו כתוב"שמור את יום השבת לקודשו".אנחנו חייבים לשמור שבת.אוי לנו מיום הדין.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר