צבאים חי כיף
צבאים חי כיף

אחרי שחיות הטרף יצאו מהחי כיף, אילו עוד שינויים מתוכננים במקום?

לאחר שהוחלט על העברתם של אריה, לביאה ושני טיגריסים, החי כיף בדרך להפוך למתחם ילדים עם מתקני שעשועים ופחות בעלי חיים.אבל מה יהיה עם שאר החיות שסובלות במקום?

פורסם בתאריך: 4.2.19 11:24

בסוף השבוע הכריז בשמחה ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, על העברת החיות הטורפות – האריה, הלביאה ושני הטיגריסים – מהחי כיף בעיר למתחם החי כיף בקרית מוצקין. הפוסט שהעלה קינסטליך לפייסבוק, זכה לעשרות תגובות אוהדות, אבל הותיר באוויר את השאלה מה יעלה בגורל המתחם, שכבר שנים עומד בעין הביקורת הציבורי, בטענה להתעללות בבעלי חיים במקום. לעת עתה לא ידוע מתי המועד המדויק שבו יעברו החיות לצפון.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


כפי שדווח לפני כשבועיים ב"השקמה ראשון לציון", במסגרת ראיון עם המשנה לראש העירייה ומחזיק תיק מתחמי הקהילה, עידן מזרחי, מתוכננים שינויים דרמטים במקום, שפעם אחר פעם עולה השאלה האם לסגור אותו. "החי כיף הוא מקום נפלא לילדים", אמר מזרחי והסביר: "אני חושב שאם יוציאו ממנו את החיות שלא צריכות להיות במקום הזה הוא יוכל להמשיך ולפעול ולהיות חוויה נהדרת. בקשר ליונקים הגדולים בהחלט צריך להעביר אותם למקומות ראויים יותר".

הוא הוסיף וסיפר על הבדיקה היסודית שהוא עורך בחי כיף, יחד עם מנהלת המקום ורד גבאי, במטרה למצוא פתרון לכל אחת מהחיות, ואמר: "אחרי שיתפנה מקום, עם פינוי היונקים הגדולים, נעשיר את החי כיף בטרמפולינות ומיתקנים לילדים".

בינתיים, חיות הטרף הגדולות הוצאו מהמקום וגורם בעיריית ראשון לציון אמר השבוע כי הרעיון מאחורי השינוי הוא אכן ליצור מתחם פעיל לילדים ולמשפחות, שבו בעלי החיים יהיו החלק המשני. עוד נמסר כי הכיוון הוא להקים במקום מתקני שעשועים, מתקני מתנפחים ונוספים שישרתו את כלל התושבים ויהוו אלטרנטיבה, וכי אין שום כוונה לסגור לאלתר את המתחם.

עם זאת, יש תושבים שעדיין מתלוננים על ההחלטה לא לסגור את המקום, שלטענתם הוא בבחינת צער בעלי חיים, וטוענים כי העברת הטורפים אינה מהווה פתרון. תושבת העיר, פעילה למען בעלי חיים, טוענת: "בבחירות האחרונות, במצע בחירות של קינסטליך היה כתוב בפירוש כי לא ראוי שיהיו במקום הזה חיות. זה לא קשור רק לאריות ולטורפים. כולם זוכרים את סיפור הזברה שמתה במקום לפני שנה. אין וטרינר צמוד למקום בשעות הערב והלילה. דין זברה לא כדין אריה? ראשון לציון ורמת גן לא רחוקות זו מזו, בסך הכל 20 דקות נסיעה – מי שרוצה לראות בעלי חיים, שייקח את הילדים וייסע לספארי ברמת גן. זה פשוט לעשות עוול לחיות, המקום לא מתוחזק כראוי, הבטחות של בחירות צריך לקיים".

מעידן מזרחי, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק מתחמי קהילה, נמסר כי "אנו דואגים לכל החיות בחי כיף. אחרי שנים רבות הוצאנו את הטורפים למקום הראוי להם".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אמיר

    לסגור את המקום הזה שכולו הזנחה, צער בעלי חיים ורוע לב, ויפה שעה אחת קודם!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר