עידן מזרחי. צילום: פרטי
עידן מזרחי. צילום: פרטי

עידן מזרחי פנוי לאהבה: "אני מרגיש בשל לזוגיות"

לעידן מזרחי, חבר המועצה הצעיר, רק בן 32, יש לא מעט תוכניות: שינויים דרמטים בחי כיף, דיור לצעירים, פרויקט ענק על החוף בשיתוף עם עיריית בת ים וגם למצוא אהבה, אבל כזו לכל החיים

פורסם בתאריך: 25.1.19 11:01

לעידן מזרחי, רק בן 32, חבר המועצה הצעיר ביותר בראשון לציון, עדיין מתרגש כשהוא מדבר על הבחירות שהסתיימו לפני חודשיים. "אני אוהב את העיר הזאת, מעריץ את הצעירים של העיר שגרמו למהפכה בבחירות ואני כאן כדי שכולם יוכלו להישאר גם בעוד עשור", אומר מזרחי, שמשמש כמשנה לראש העיר, לאחר שוויתר על תפקיד סגן בשכר וגם על הצעות מפתות להצטרף לפוליטיקה הארצית.

"אנחנו מודל לחיקוי בכל הארץ, הוכחנו שעם מאמץ גדול ונחישות אפשר לנצח את הבחירות ועשינו זאת", הוא אומר, "כולם מדברים על ראשון לציון, הצלחנו לעשות מה שאף עיר לא הצליחה ואת זה עשו הצעירים, השביעיסטים השמינסטים, החיילים והסטונדטים, אנחנו מגדלים דור איכותי ולא משנה מה יגידו. הם הביאו את המהפך, הם הביאו את ההורים, האחים, והסבים והסבתות, בסיורים הייתי מדבר עם הסבתות שהצביעו לנו בגלל הנכד הצעיר. הפכנו לעיר של מנצחים שעשתה מהפך, ולכל הצעירים שהצביעו לנו אנחנו כאן עבורם ועבור כל התושבים כדי שהעיר תהיה קשובה, טובה מחקבת ושכיף לגור בה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ויש למזרחי לא מעט תוכניות כדי להשאיר את הצעירים בעיר. זו הקדנציה השנייה שלו במועצת העיר ראשון לציון בסיעתו של ראש העירייה רז קינסטליך,"הירוקים + הצעירים" בעיר, שאותו הוא מלווה מגיל 14. "עברנו דרך פוליטית משותפת עוד מאז שרז החליט לצאת לדרך עם תנועת צ.ב.ר – צעירים בעד ראשון, לקחת על עצמי כנער בן 17 להיות אחראי על תחום מטה הצעירים".

בקדנציה הזאת הוא אחראי על תיק כוח אדם, תיק חוף הים ואגמים יו"ר החברה לחדשנות ויזמות ותיק מתחמי קהילה, המדרחוב, הרובע והחי כיף. לא מעט אחריות.

קיבלת תיקים לא פשוטים, החי כיף, למשל, נורא מעסיק את כולם. מה אתה מתכוון לעשות איתו?

"החי כיף הוא מקום נפלא לילדים, אני חושב שאם יוציאו ממנו את החיות שלא צריכות להיות במקום הזה, הוא יוכל להמשיך ולפעול ולהיות חוויה נהדרת. בקשר ליונקים הגדולים בהחלט צריך להעביר אותם למקומות ראויים יותר. אני לומד את טיפול החיי כיף ואני יכול להבטיח שלבעלי חיים שהמקום לא יכול להיות ראוי עבורם, נמצא בית חם ואוהב. לא ניתן שיהיה צער בעלי חיים במקום, ממש בימים אלה, בשיתוף ורד גבאי מנהלת המקום, אנחנו עושים עבודת שטח רצינית וחשיבה מחודשת מה לעשות עם כל חיה וחיה במקום. אחרי שיתפנה מקום, עם פינוי היונקים הגדולים, נעשיר את החי כיף בטרמפולינות ומיתקנים שיטיבו עם הילדים".

את תיק חוף הים והאגמים, אתה מכיר מהקדנציה הקודמת. מה התוכניות שלך בתחום?

"חוף הים של כולם. צריך לדאוג להנגשת חוף הים, הורדת המכירים לטובת הציבור בעיר. אני רוצה להמשיך ולקדם את פרויקטים שהובלתי בקדנציה הקודמת גם חוף הגלישה וחוף הסטודנטים. בנוסף, בקיץ הקרוב אנחנו נקים מתחם ספורט ענק, שיהיה לרווחת התושבים. אנחנו בוחנים את האפשרות שהמתחם יוקם בשיתוף עיריית בת ים. אני רוצה גם להקצות חוף מיוחד לטובת בעלי החיים, חוף כלבים".

רז קינסטליך ועידן מזרחי

מלבד התוכניות האלה, מזרחי יודע שהוא חייב לשמור על הצעירים. אלה שבסופו של דבר הביאו למהפך בשלטון בעיר. "אני רוצה שהצעירים יישארו בעיר גם אחרי הצבא, שיגדלו את הילדים שלהם פה", הוא אומר, "אני אוהב את העיר הזאת, אני חבר מועצה בהתנדבות מלאה, ויתרתי על שכר. אני נמצא במועצה כי אני רוצה להשאיר את הצעירים כאן וכיום העיר לא משאירה להם אופציות. ובשיתוף עם ראש העירייה, אנחנו נפעל כדי לקיים פרוייקטים  שיקלו על הצעירים, נפעל כדי שיהיו יותר דירות להשכרה וקנייה לטובת צעירי העיר וגם מעונות לטובת הסטודנטים".

יש למזרחי לא מעט תוכניות והרבה עבודה. זו הסיבה שהשנה החליט השנה לוותר על הפקת יום ההולדת, שחל לפני חודש, בניגוד לשנים הקודמות. ואחרי מערכת בחירות סוערת, עם תוצאות סוערות לא פחות, מזרחי, בעל תואר ראשון בתקשורת ומנהל עסקים ותואר שני במנהל עסקים וייעוץ ארגוני, בעלים של משרד פרסום ויחצ של מסיבות ואירועים, מודה בקול שהוא מחפש אהבה.

"אני מרגיש בשל לזוגיות ואהבה, אחת שתהיה החברה הכי טובה, אישה אינטליגנטית וחזקה שיחד נבנה בית חם ונעוף על החיים", הוא אומר,  "כל בנאדם שלישי בעיר פונה אליי ושואל מה עם חתונה. יש גם הצעות לשידוכים. אבל אני לא לחוץ ורוצה לבחור באחת שתבוא. לצערי, אני רואה הרבה זוגות צעירים שמתגרשים, ואני מאמין שמי שאתחתן איתה אהיה איתה יחד לכל החיים. בדיוק כמו ההורים שלי".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בקיצור, החי כיף יהפוך מגן חיות לפינת ליטוף וגן שעשועים

  2. דן

    נגיד שאנחנו יודעים מי זה , מעולה שהוא פועל לטובת העיר, אבל למה זה צריך לעניין אותנו שהוא מחפש אהבה? הבחור בן 32 וגם לא נראה מי יודע מה , הגיע הזמן שיחפש אהבה לא? מה עשיתם ממנו איזה דון ז׳ואן חחח וגם מה זה קשור בכלל ממש לא רלוונטי לכתבה חוץ מזה , בעיניי לא צריך לסגור את החי כיף אלא לשפר ולחדש אותו החי כיף חייב שיפוץ ושדרוג! ולגבי הים, אם כל כך אכפת לו מהים והוא נורא דואג לזה אז במקום לבנות מתחם ספורט או מה שזה לא יהיה שיתעסק בדברים החשובים באמת, כמו למשל העובדה ש70% מהים שייך לממשלה ולצה״ל?! למה שום דבר לא זז עם זה? למה לא דואגים להעיף משם את הגופים הממשלתיים ולפתוח את החוף לציבור שמגיע לו להנות ממנו! כל החרא של הממשלה ושל אזור המרכז נמצא בראשון, מנצלים את העובדה שיש לה שטחים גדולים אבל זה רק בא על חשבוננו!! בתל אביב זה בחיים לא היה קורה, בושה!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר