shutterstock

מועצת העיר ראשון לציון אישרה: טאבלטים לחברי המועצה

בשלב הראשון ייחל פיילוט שימשך כחצי שנה בין חמישה חברי מועצה: "הנושא עלה במועצה כבר לפני כמה שנים, ואכן הביאו טבלטים אבל שלא הצליחו לספק את הצרכים"

פורסם בתאריך: 3.1.19 12:04

מועצת העיר ראשון לציון קיבלה אתמול (רביעי) את ההצעה לסדר של חבר המועצה, אייל מושיוב, לפיה יחולקו לחברי המועצה טאבלים, על מנת לחסוך בהדספת נייר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


כפי שפורסם אתמול, כאן, ב"השקמה ראשון לציון", מושיוב הסביר בהצעתו כי "בכל העולם נרתמים לשמור על כדור הארץ וחלק מהמלחמה בשמירה, למנוע עד כמה שניתן שימוש לנייר אנו במועצת העיר משתמשים בכמות גדולה מאוד של ניירת שתוכנה נועד להכנה לקראת הישיבות השונות בהן אנו משתתפים בעירייה".

אתמול אושרה הצעתו בישיבת המועצה, כאשר בשלב הראשון ייחל פיילוט בן חצי שנה, במסגרתו חמישה חברי מועצה, מתוך ה-29, ישתמשו בטאבלטים.

מושיוב מסביר מדוע החליטו לבחון את הנושא במסגרת פיילוט: "הנושא עלה במועצה כבר לפני כמה שנים, ואכן הביאו טבלטים אבל שלא הצליחו לספק את הצרכים. היום, מספר שנים לאחר מכן, בשוק ישנם טאלבטים חדישים ומשוכללים יותר, שאפשר לכתוב עליהם, למקרקר טקסט ולרשום הערות".

בנוסף, הוא אומר כי "אנחנו נתחיל פיילוט של חצי שנה, שבו ימסרו טאבלטים לחמישה חברי מועצה, ואם הכל תקין נוכל להפסיק עם הניירת. מדובר בכמויות נייר גדולות במיוחד. רק אתמול קיבל כל חבר מועצה חבילת נייר בעובי של כ-15 ס״מ. אנחנו רוצים לבוא מוכנים לישיבות אבל גם לשמור על כדור הארץ".

"אני חושב שאנחנו כנבחרי ציבור צריכים להוות דוגמה, ולהיות הסנונית הראשונה שתעבוד עם טבלטים במטרה להפסיק עם הנייר, זו תרומה לסביבה ולכדור הארץ", הוא מסכם, "אני שמח שראש העיר והנהלת העיר קיבלו את הצעתי. אני מאמין שאנחנו בין הרשויות הראשונות שנרשמות לפיילוט בנושא זה והכל בכוונת לב טהורה לנושא הקיימות. כולי תקווה שהפיילוט יצליח ושעוד רשויות יצטרפו אלינו בעתיד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר