shutterstock

הצעה לסדר: טאבלט לכל חבר מועצה בראשון לציון

חבר המועצה מהאופוזציה, אייל מושיוב, רוצה לקבל חומרים לפני הישיבות השונות בטאבלט ובכך לחסוך טרחה ודפי נייר

פורסם בתאריך: 2.1.19 16:19

הצעה לסדר: חברי מועצת העיר ראשון לציון יקבלו טאבלטים. זאת, במטרה לשים סוף לכמויות הנייר המודפסות להגן על איכות הסביבה, הן לקראת ישיבות המועצה ובכלל. כיום במועצת העיר ראשון לציון מכהנים 29 חברי מועצה ואם תתקבל ההצעה מדובר בהוצאה של אלפי שקלים.

מאחורי ההצעה לסדר עומד חבר המועצה מהאופוזציה, אייל מושיוב מסיעת "רק ראשון" של דב צור, לשעבר ראש העירייה. בהצעה שהגיש, ציין מושיוב: "כידוע בכל העולם נרתמים לשמור על כדור הארץ וחלק מהמלחמה בשמירה, למנוע עד כמה שניתן שימוש לנייר אנו במועצת העיר משתמשים בכמות גדולה מאוד של ניירת שתוכנה נועד להכנה לקראת הישיבות השונות בהן אנו משתתפים בעירייה".

עוד נכתב בהצעה כי "שימוש בטאבלט ימנע שימוש בחומר מודפס, יקל על העבודה, יותר ירוק, יותר נוח, יותר זמין, מועיל, יעיל ויחסוך כסף רב לקופת העירייה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


 

אייל מושיוב. צילום: ראובן קפוצ'נסקי

ל"השקמה ראשון לציון" מסביר מושיוב, כי "כיו"ר ועדת מחשוב בקדנציה הקודמת, עלתה בי המחשבה להעלות הצעה לשימוש בטאבלטים. אנו חיים במאה ה-21 ויש יתרון במסירת חומר להכנה בישיבות באמצעות טאבלטים. ידוע ששימוש בטכנולוגיה מתקדמת חוסכת משאבים, הדפסה ובמקרים מסויימים גם שליחת החומרים אל חברי המועצה הביתה. מדובר בחיסכון כספי משום שכיום מדפיסים אלפים של דפי נייר לצורך הכנתנו לישיבות השונות".

"אבל הדבר החשוב ביותר", מוסיף מושיוב, "הוא עניין השמירה על כדור הארץ ותרומתנו למאבק הזה. כולי תקווה שמועצת העיר תאמץ ותקבל את ההצעה שלי. בזמן הבחירות כולם דיברו על מצע בחירות ירוק ועל שמירה על איכות הסיבה, עכשיו חובת ההוכחה על כולנו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר