אולמי לאגו
צילום: עוז שכטר

מוסאצ'ו לא מתכוון לוותר על הלאגו: "שילמתי מחיר מופקע"

מנכ"ל עיריית ראשון לציון בודק את האפשרות להשיב את הקרקע שנמכרה ליזם ארז מוסאצ'ו ומככבת בפרשת השחיתות בעירייה ובדו"ח מבקר המדינה

פורסם בתאריך: 20.12.18 12:46

מנכ"ל עיריית ראשון לציון, חיים גליק, פנה ליזם ארז מוסאצ'ו, כדי לבדוק את האפשרות שהעירייה תבטל את ההסכם שנחתם עמו ותיקח חזקה את הקרקע של מתחם הלאגו. אלא שמטעמו של היזם טוענים: "הקרקע נמכרה במחיר מופקע".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הקרקע המדוברת נמצאת במרכז חקירת פרשת החשדות בעיריית ראשון לציון, המוכרת בשם "פרשת ביטן", וזכתה להתייחסות מורחבת בדו"ח מבקר המדינה השופט בדימוס יוסף שפירא. כעת מתברר, כפי שחשף בחדשות הערב, בכאן 11, כי מנכ"ל העירייה פועל להשבת הקרקע שנמכרה למוסאצ'ו ב-2015.

 

אלא שלמוסאצ'ו אין כל כוונה לוותר על הקרקע והוא אומר: "שילמתי מחיר מופקע". עורכי דינו בועז בן צור ואייל כהן מסרו: "ההליך המדובר חסר כל סמכות חוקית. לעירייה אין שום אפשרות לבטל, בחלוף שנים, עסקה אשר היא עצמה נתנה לה את כל ההיתרים, והיא עצמה אושרה כדין. יודגש כי היזם לא רכש את אולם הלאגו מאיש. היזם היה הבעלים של רוב רובה של הקרקע עליה מצוי היום האולם, ובהמשך רכש מעירייה, כדין ובמחיר מופקע, שיעור קטן בהרבה של קרקע, כחלקת השלמה שממילא הייתה מוחכרת לו לעשרות שנים (על פי דרישת העירייה). לגופו של עניין, אין כל עילה לביטולה של העסקה המדוברת, שכן לא נפל בה רבב".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר