כך מצאו הפקחים סמים שהוסתרו בתוך קופסת סופגניות בבית הספר

לאחר שתפסו 300 גרם של חומר החשוד כסם, קיבלו הפקחים תעודות הוקרה. מחזיק תיק הביטחון: "בימים הקרובים תיבנה תוכנית עבודה - צפויים שינויים"

פורסם בתאריך: 9.12.18 12:34

"זאת לא תעודת ההוקרה הראשונה שקיבלתי, אבל זה כל פעם מרגש מחדש", כך אומר אורי ממוקה, פקח בחברה לביטחון, שקיבל הבוקר (ראשון) תעודת הוקרה על שירותו המהיר והערני במשמרת, שבה תפס חומר המזוהה כ-300 גרם סם שהוחבא בקופסת סופגניות על ידי תלמידים מראשון לציון.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


התפיסה אירעה ברביעי האחרון. סמוך לשעה שבע בערב, הבחינה מריה גורה, עובדת בסיירת המצלמות העירונית, כי באחת המצלמות בבית ספר שקמה, כיסו נערים את המצלמה. הדבר עורר את חשדה של גורה, שמיד יצרה קשר עם  הפיקוח וביקשה ללכת ולבדוק מה קורה במקום.

ממוקה, שהיה במשמרת, קיבל את הקריאה ונסע לבית הספר במהירות יחד עם כפיר יואש. לאחר שהגיע למקום, הבחין בארבע נערים, כבני בני 15, יושבים עם סיגריות בחצר כשלצדם קופסה של סופגניות. ממוקה ניגש אל הנערים, ביקש מהם להזדהות, ולאחר ששני נערים קמו ונמלטו מהמקום, הוא הזעיק תגבורת. הפקחים שסרקו את המקום, מצאו את המצלמה שכוסתה ועכבו את שני הנערים שנשארו במקום, עד להגעת המשטרה. זאת, לאחר שגילו כי בקוספת הסופגניות היה חומר החשוד כסם.

"אנחנו עובדים כדי לשרת את הציבור ולעזור לתושבים, פעלנו במהירות עם הזעקת תגבורת של המשטרה והוספת כוחות והצלחנו לתפוס 300 גרם חומר המזוהה כסם, כשהגיעה המשטרה היא עיכבה את הנערים ולקחה אותם לתחנה. אני שמח שהערנות שלנו והזריזות הביאה לתפיסת הסם והנערים", אמר ממוקה, שקיבל את תעודת הוקרה יחד עם כפיר יואש וסיירת המצלמות מריה גורה, בעקבות הטיפול באירוע.

סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הביטחון, מקסים בביצקי, שקיים היום בחברה לביטחון וסדר ציבורי את ישיבת בעבודה הראשונה שלו עם מנהלי האגפים בחברה והעניק את תעודות ההוקרה יחד עם מנכ"ל החברה מוטי נחמני, הודה לפקחים.

"יש לנו צוות חזק ומקצועי בחברה לביטחון, הערנות של הצוות הביאה לתפיסה של חומר המזוהה כסם, אני שמח להחזיק בתיק הביטחון ולתת תחושה לתושבים שראשון לציון עיר בטוחה בכל התחומים, אומנם רק נכנסתי לתפקיד אבל זה בהחלט היה בוקר משמעותי, העבודה רבה ואני בטוח שאמשיך ושאתגאה בצוות שעובד יחד איתי", אמר בביצקי. "בימים הקורבים אצא לסיורים ברחבי העיר ואתחיל בבניית תוכנית עבודה, שבה יהיהו שינויים לטובת העיר".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "כוחות של משטרה הגיעו למקום ועצרו שני נערים החשודים בהחזקת חומר המזוהה כסם, הם עוקבו לחקירה".

עוד באותו הנושא:

מחזיק תיק הביטחון: חניון בסמוך לחוף ופחות דוחות תנועה

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר