גלי לייבושור קינסטליך
גלי לייבושור קינסטליך

"זו היתה תקופה לא קלה מכל הבחינות": אשת ראש העירייה מסתגלת לתואר החדש

ההיכרות עם רז, ההחלטה לרוץ לראשות העירייה זמן קצר לאחר שילד הבכור נולד, הקמפיין הקשה והתוכניות לעתיד. גלי לייבושור קינסטליך, מספרת על המסע הקשה שהסתיים בניצחון

פורסם בתאריך: 30.11.18 09:58

רבות סופר ונכתב על רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון הצעיר, רק בן 40, שהצליח לנצח בבחירות את דב צור שכיהן במשך עשור בתפקיד. לאחר שנבחר הודה קינסליך לבני משפחתו, פרט אחרי הקמפיין המאוד קשוח לקראת הסיבוב השני. אמו של קינסטליך, עליזה קינן, אף סיפרה ל"השקמה ראשון לציון" כאן, על הימים הקשים שקדמו לניצחון המתוק. ומי שבכל אותה העת עמדה לצדו, תמכה, עודדה והאמינה היא גלי לייבושור קינסטליך, שלרגע לא ויתרה וידעה לאורך כל הדרך שבעלה ינצח. כעת לייבושור קינסטליך, מספרת בראיון ל"הקשמה ראשון לציון" על הימים המאוד לא פשוטים שעברה לצד בעלה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


היא בת 34, במקור מכפר שמריהו. עורכת דין בהכשרתה, העובדת בשנים האחרונות כעוזרת מנכ״ל בקבוצת גאון. את רז בעלה, היא הכירה לפני כשנתיים. "את רז ראיתי בפעם הראשונה ביום הולדת של חברה משותפת בתל אביב", מספרת לייבושור קינסטליך, "העין שלי מיד קלטה אותו בתוך ההמון, אבל לא הכרנו באותו הערב. שבוע לאחר מכן חברה משותפת שהכירה את שנינו עשתה את השידוך, התחתנו אחרי פחות משנה ולפני 10 חודשים הרחבנו את המשפחה ונולד לנו ריף – נסיך אמיתי, כשמשהו שלך אתה מרגיש אותו באותו הרגע, אתה מרגיש נכון, וזה בדיוק מה שקרה".

השנתיים האחרונות בחייה של לייבושור קינסטליך היו עבורה מסע מרתק ועם אירועים מאוד משמעותיים אהבה, חתונה, הרחבת המשפחה ובמקביל המרוץ לראשות העיר שהיה אינטנסיבי וסוער במיוחד. "זה היה מסע ארוך, עם הרבה עליות ומורדות", היא אומרת, "זו היתה תקופה לא קלה מכל הבחינות, אבל אני שמחה שזו התוצאה. אין לי ספק שרז יעשה שינוי גדול בעיר ואני מתרגשת מהאתגרים הגדולים שמצפים לו. באשר אליי, אני שמחה לחזור לעבודה שלי, אחרי חודש שבו לקחתי חופשה כדי לעזור לרז בקמפיין. אני אוהבת את העבודה שלי, אוהבת את השילוב בין קריירה למשפחה ודוגלת בכך שלכל אחד מאיתנו יהיה גם את המקצוע והפינה שלו. הקצב בקמפיין היה מאוד גבוה וכמעט לא היה לנו זמן לעצמנו. אני מקווה שעכשיו נחזור לסדר יום רגיל ונוכל להקדיש את סופי השבוע למשפחה וחברים".

גלי ורז קינסטליך

רז קנסטליך נדבק בחיידק הפוליטי לפני 15 שנה, כשנכנס למועצת העיר ראשון לציון. לפני שנבחר למועצת העיר הוא עסק בפעילות ציבורית במכללה למנהל ושימש כיו"ר אגודת הסטודנטים. ומתברר שהוא הצליח להדביק את אשתו, שמעולם לא עסקה בפעילות ציבורית ופוליטית. "אני מודה שנדבקתי קצת בחיידק הציבורי של רז מאז שאני איתו", אומרת לייבושור קינסטליך, "הרצון שלו לתרום ולעשות למען הציבור הוא אדיר. אני מתכוונת גם לפעול ולתרום בהתנדבות אחת לשבוע בעמותה מסוימת בראשון לציון, אבל זה ייעשה מתחת לרדאר והרחק מעין התקשורת, רז הוא זה שעומד בפרונט. המשפחה עומדת מאחוריו. הוא קיבל את אמון הציבור והוא צריך להיות חשוף ושקוף ציבורית, הוא הבטיח וכך יהיה. ברור לי שזה ישפיע גם עליי ועל המשפחה".

הקדמה לחשיפה הציבורית ולמחיר שקינסטליך ומשפחתו נאלצים לשלם בעקבות פעילותו, היא קיבלה במהלך הבחירות. קמפיין הבחירות היה סוער, לעיתים מכוער וככול שהתקדם מועד סיבוב הבחירות השני, ההכפשות וההאשמות הפכו לקשות יותר. "כשנכנסתי לזוגיות עם רז, ובוודאי אחרי שהתחתנו, קיבלתי אותו כבר איש ציבור", אומרת לייבושור קינסטליך, "היה לי ברור שהוא יגיע רחוק כי הוא מוכשר ועם מוטיבציה לא נגמרת לעשות. הבנתי היטב מה המחירים שכרוכים בהגעה לצמרת. הקמפיין לא היה קל, הכפישו את רז ואת הוריו. אבל הסתכלתי על רז בכל הזמן הזה וראיתי כמה הוא חזק ואיך הוא עומד מול ההכפשות. הייתי גאה בהחלטה של רז ללכת על קמפיין נקי ולהדגיש את התוכניות שלו למען הציבור והעיר. אני מודה שההכפשות לא היו נעימות, אבל כל האהבה שרז קיבל מהציבור, מהפעילים, מהמתנדבים ומהחברים העניקו לו וגם לי, כוח אדיר להתמודד עם זה".

בינתיים, איך זה להיות אשתו של ראש עיריית ראשון לציון? 

" אני עוד לא יודעת כי הוא עוד לא התחיל את התפקיד, אבל אני יודעת דבר אחד שאני והמשפחה עומדים מאחורי רז ונעניק לו את כל התמיכה שהוא צריך כדי לעבוד למען הציבור. ברור לי  שרז הולך לעבוד מסביב לשעון, וכי לעיתים זה עלול לבוא על חשבון זמן איכות עם המשפחה. המשפחה היא ערך עליון עבור רז וגם עבורי. אבל אני יודעת שלצד אהבתו הגדולה למשפחה – יש לו גם אהבה גדולה מאוד לעבודה הציבורית, ואנחנו גאים בו על כך ונסייע לו ככל שאנחנו יכולים כדי להביא לראשון לציון את השינוי שהוא הבטיח".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אונית גטניו

    גלי זאת אחת הנשים הכי חזקות ויפות שאני מכירה מגיעה לה שאפו ענק על כל הקמיין העצום שהיא הרימה לבעלה אישה משכמה ומעלה מגיע לך המעמד הזה אשת ראש העיר ראשון לציון רצתה שינוי וקיבלה אותה בענק כל הכבוד לך מלכה בדיוק כמו בעלך המלך שיהיה שבת מבורכת כמוכם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר