הקמת מועדון desert במתחם האלף בראשון לציון
הקמת מועדון desert במתחם האלף בראשון לציון

כולם רוקדים עכשיו: מועדון ענק יפתח בקיץ הקרוב במתחם האלף

במת די.ג'יי שטרם נראתה כמותה, ברים, בריכות ועוד. מועדון ה-Desert שיפתח בקרוב מבטיח 50% הנחה לתושבי העיר. היזם: "דבר כזה היה עד עכשיו רק באירופה". מה מחכה לכם?

פורסם בתאריך: 5.6.18 15:34

מתחם האלף במערב העיר צפוי להוות מוקד משיכה מרכזי בשנים האחרונות, כשבעיריית ראשון לציון מבטיחים לבנות במקום ארנה ענקית עם 6000 מקומות ישיבה, אלפי יחידות דיור ומליוני מטרים רבועים לתעסוקה.

עוד באותו עניין:

הצצה עתידית: כך יראה מתחם העסקים בראשון לציון

ארנה חדשה במתחם ה-1000: 6,000 מקומות ישיבה ב-270 מיליון שקל

מתחם ה-1000 – קרקע בשווי 1.3 מיליארד דולר תזנק ל- 4 מיליארד דולר

עד שהתכנית תצא לפועל העירייה רצתה לנצל את השטח וכעת מועדון ענק יפתח על שטח של 2500 מטרים רבועים. ה מועדון שייקרא Desert  נבנה כאמור במתחם האלף במערב העיר וההבטחה היא כי הוא יאכלס כאלפיים מבלים. בעירייה מבטיחים כי היזם שזכה בהקמת המתחם יעניק 50% הנחה לתושבי העיר בכניסה בכפוף להצגת תעודת זהות וגולת הכותרת של המועדון תהיה בימת די.ג'יי עצומה עם מסך לד ותאורה מתחלפת בגובה של 13 מטרים ואורך 15 מטרים.

המבקרים במקום ימצאו שלושה ברים ענקיים מול הבמה ובסך הכל שישה ברים בכל המתחם, לאחריהם מתחם VIP נפרד ולאורכו פינות ישיבה. עוד במתחם שתי בריכות של כ-22 מ"ר ובריכה נוספת של כ-60 מ"ר. במקום תוצב גם משאית אוכל גדולה ויש לציין כי בימים אלה מגויסים עובדים כאשר ניתנת העדפה לתושבי העיר. כ-50 מהעובדים שגויסו עד כה, הם תושבי העיר.

המתחם יפתח רק בחודשי הקיץ ויתקיימו בו הופעות מוזיקה, אירועים, מסיבות בריכה וליין מסיבות עם מיטב הדי ג'יי בארץ ובחו"ל. היזם איציק רוסו, איש חיי הלילה ותושב העיר, צפוי להשקיע כ-12 מיליון שקלים במקום, מתוכם כשלושה מיליון שקלים רק על בימת הדי-ג'יי. "מקומות כאלו קיימים אולי באירופה" אומר רוסו, "המטרה שלי להביא לראשון לציון את חיי הלילה של תל אביב". כאמור במתחם יהיו כ-130 מקומות חנייה וכן טוקטוק שיעשה שאטלים מחניון היס פלאנט.

הקמת מועדון desert במתחם האלף בראשון לציון

שישה ברים, בריכות ואלפיים מבקרים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. דקלה

    עוד פקקים עוד אלימות עוד סמים!!! מי צריך את זה?! תנו לחיות בשקט!!! אין שום איכות בראשון כפי שהיתה פעם. תעצרו מקומות תעסוקה לבעלי משפחות ולא לנוער שיהיה ברמן במתחם…. כל כך אגואיסטי! העיריה חושבת רק על איך להכניס כסף לעצמה ולא על התושבים. לפחות שיעשו כביש גישה מכביש 4 ולא משכונות המערב!!

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא אבחר בדבר צור ולא בעוזריו/סגניו. לא רוצים להיות תל אביב! רוצים מקום מגורים איכותי! מה מביאים לנו את כל הרעש והבלאגן לעיר!!!

  3. דליה אוחנה

    מה ההגיון לפתח איזור בילויים ברמה של חול שיהיה פעיל רק בקיץ ?
    תפעילו כל השנה !!!

  4. אור לוי פלקס יבנה

    דקלה יסאחית תני לחגוג !!!
    ראשון העיר מספר אחת בארץ מי שלא טוב לו יום טוב לו
    ולגביך משתמש אנונימי אתה לא אמור להיות סאחי אם קוראים לך משתמש
    יום טוב ציבור יקר אני הייתי אור לוי הגייבר

  5. רענן

    ל אור לוי פלקס יבנה , תישאר ביבנה בעיר שלך ותבקש מראש העיר שלך שיבנה לך מתחם כזה אצלכם במקום לבוא ולהציף את העיר שלנו בפקקים …

  6. אדם

    אז אנחנו עכשיו אירופה ? צור רוצה מרכזי בילוי ובידוק מכניסי כספים אין בעיה רק מה קודם תדאג לכבישים עוקפים ישירים ופתור לנו בעיות פקקים בשעות הבוקר במושה דין והסתדרות לדוגמה בבוקר !

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר