דורון אוזן (העמוד הרשמי)

דורון אוזן: "יש כאוס והיסטריה בסביבת דב צור, לי יש תוכניות לעתיד טוב יותר לעיר"

לאחר שראש העיר הדיח אותו מכל תפקידיו בערב יום הזכרון, תוקף דורון אוזן בחריפות את דב צור ומכריז כנראה על ריצתו לראשות העיר

פורסם בתאריך: 20.4.18 07:17

נדמה כי הסערה בפוליטיקה המקומית בין ראש העירייה דב צור ודורון אוזן רק מתחילה לצבור תאוצה. כזכור, בערב יום הזכרון לחללי צה"ל ופעולות האיבה, התקשר דב צור לדורון אוזן והודיע לו שהוא מדיח אותו מכל תפקידיו ואף אוסר עליו להשתמש בתואר, "המשנה לראש העירייה", ולאחר מכן העלה פוסט בדף הפייסבוק שלו בצירוף מכתב הפיטורין. תגובתו של אוזן באותו הערב היתה קצרה ועניינית, אך השתמשה במילים קשות, "צר לי שהדבר נעשה טלפונית ועוד בסמוך לארוע פתיחת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה. התנהלות זו מעידה יותר מכל על הסגנון, הכאוס וההיסטריה שנמצאים בסביבת ראש העיר".

כל העדכונים והקופונים מחכים לכם באפליקציה שלנו

 

 

כעת, תגובתו הרשמית של אוזן מגיעה, ומי שיקרא את הטקסט, יגלה כי אוזן מתכוון, כנראה, לרוץ אף הוא לראשות העיר וכי הרקע להדחתו נבע מתחושתו של צור כי זוהי תהיה החלטתו בכל מקרה. וכך הגיב אוזן אתמול לאחר צאת החג, "מאז מעצרו של ראש העיר, ראשון לציון נמצאת במשבר מנהיגות חריף אותו ראינו בשיאו ביום שלישי, שעות ספורות לפני כניסת יום הזיכרון", כותב אוזן, "על אף שגם בתקופתו הקשה, עמדתי לצידו מתוך נאמנות לדרך וכבוד לאדם, החליט ראש העיר, להודיע לי על פיטוריי באופן טלפוני ולאחר מכן, להכפיש את דרכי ופעילותי הציבורית בתקשורת ובאמצעים נוספים". אוזן ממשיך ותוקף את דב צור במילים חריפות במיוחד, "התנהלות זו מעידה יותר מכל על הסגנון, הכאוס וההיסטריה שנמצאים בסביבת ראש העיר. צעד זה נעשה על רקע פעילותי הציבורית בעניין ביטול הניידת המצלמת, הוספת פסי האטה בסביבת מוסדות חינוך בעיר למען ילדנו והגברת האבטחה בגני הילדים. מדובר בנושאים הקרובים לליבי אשר עליהם בכוונתי להיאבק".

לאחר שמפרט את פועלו בשנים האחרונות כותב אוזן, "זה לא סוד שרבים מתושבי ראשון פנו אלי בחודשים האחרונים במטרה להיכנס לחלל הזה ולהביא מנהיגות חדשה לראשון לציון, זו לטעמי אחת הסיבות לאותו טלפון מראש העיר בו הוא שלל את סמכויותיי. בקרוב מאוד אחליט על המשך דרכי למען תושבי ראשון. יש לי תכניות לעתיד טוב יותר לעיר שלנו ואני מתכוון להיות שם כדי ליישם אותן".

ציון כהן, סגן ראש העירייה ויו״ר הקואליציה מסר: "אוזן התנהל מתוך שיקולי האדרה עצמית שהם הדבר היחידי שמנחה אותו. הניסיון לנכס לעצמו הישגים ציבוריים ומקצועיים של הדרג המקצועי והציבורי הבכיר בעירייה הוא מאפיין טיפוסי להתנהלות פוליטית מהזן המגוחך והנחות ביותר. במשך השנים ציפינו להתבגרות מצידו של אוזן. לצערנו, זה לא קרה. לפני מספר חודשים קיימנו, ראש העירייה ואני, שיחה עם מר אוזן והסברנו לו שהתנהלתו לא ראויה לחבר קואליציה והוא מתבקש לקחת את זה לתשומת ליבו. מי שמתקשה לתפקד בקואליציה טוב שיצא ממנה. מאחר ואוזן התקשה לקבל את ההחלטה המתחייבת נאלץ ראש העירייה לפעול לביטול סמכויותיו. ראשון לציון מובילה בדיור בר השגה, מחיר למשתכן, פינוי בינוי ושיקום חברתי. המיזמים האדירים הללו מבוצעים בשיתוף פעולה אישי והדוק עם שר האוצר. לאוזן אין ולא היתה כל נגיעה לכך. עם זאת, אנו מודים לו על עזרתו בטיפול בבחירת האומנים בהופעות של הנוער״.

הפוסט המלא של דורון אוזן

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יפה שיש לך תוכניות לצעירי העיר, ומה אם יתר אוכלוסיית העיר? להגיד שאתה דואג לדיור בר השגה, שהכל עניין ממשלתי ע"ע מחיר למשתכן, ושגם שם אתה דואג 26 דירות עם למעלה מ134 אלף מתמודדים תסלח לי זה לעג לרש.

  2. אסף

    יתכן ודורון פעל בעבר עבור הצעירים (לא יודע, לא מכיר אותו), אבל ההתנהגות האחרונה שלו היא פופוליסטית מהזן הנמוך שיש. דורון, כחבר קואליציה, מצופה להשמיע קול אחד עם יתר חברי הקואליציה. בישיבות פנימיות, רשאי ואף צריך להשמיע את דעתו, אך מהרגע שהקואליציה החליטה דבר מה, וכל עוד הוא חבר בה, הוא צריך לעמוד מאחורי ההחלטה. כאשר שר בממשלה פועל בניגוד להחלטת ממשלה או חותר תחתיה, ראש הממשלה מפטר אותו. כך היה גם במקרה של דורון. ברגע שדורון החליט לפעול בניגוד לעמדת הקואליציה, לא היה מנוס אלא מלפטרו. ההצעות של דורון הן פופוליסטיות מהזן שמקובל לשמוע לקראת בחירות- הצעות שלתושבים נעים לשמוע באוזן, אך אינן ישימות, ואינן נכונות עבור כלל התושבים. חבל שדורון לא העלה הצעה לפטור את כל תושבי העיר מתשלום ארנונה באופן חד פעמי לרגל יום ההולדת ה-70 למדינת ישראל- זו הצעה פופוליסטית נוספת, שאין ספק שהייתה עוזרת לדורון לגרוף עוד כמה לייקים מתושבים בתקופה של לקראת בחירות.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר