אמיר סולרסקי
אמיר סולרסקי

אמיר סולרסקי יפנה את מקומו מהמרוץ למועצת העיר ראשון לציון

בכנס שנוכחות ח"כ יאיר לפיד שהתקיים בראשון לציון התברר שלסולרסקי יש שאיפות פוליטיות גדולות יותר ושחברו הטוב יחליפו

פורסם בתאריך: 15.4.18 18:12

סגן ראש העיר ראשון לציון איתן שלום יתמודד למועצת העיר מטעם סיעת "יש עתיד" במקום אמיר סולרסקי. כפי שפורסם ב"השקמה ראשון לציון" כאן, יו"ר הסיעה ח"כ יאיר לפיד הגיע למפגש בעיר כדי לחזק את המועמד המקומי. במפגש, שבו לקחו חלק מאות תושבים מראשון לציון והסביבה, הופתעו הנוכחים לראות את שלום ואת חברת המועצה יפעת מיארוביץ', שניהם חברי הסיעה המקומית העצמאית "ראשון ירוקה".

מתברר כי הנוכחות של השניים בכנס לא הייתה מקרית וכי סולרקסקי הביא את שלום, חברו הטוב, בכוונה להעמידו בראש רשימת יש עתיד למועצת העיר ראשון לציון. זאת, משום שבכוונת סולרסקי להתמודד במסגרת "יש עתיד" לכנסת.

סולרסקי ושלום הם חברים ותיקים, ובראיון ל"השקמה ראשון לציון", אמר סולרסקי על שלום: "אנחנו אכן חברים קרובים וטובים עשרות שנים. הקשר עם איתן כיום הוא בעיקר בנושאים מקצועיים בתחום בו עסקתי כמנהל רשות הספורט העירונית, איתן מתייעץ עמי לא מעט, וטוב שכך. העזרה והתמיכה ביננו היא הדדית".

יצויין, כי במהלך הכנס נשאל לפיד מדוע "יש עתיד" אינה מעמידה מתמודד לראשות העיר. לפיד השיב כי התייעץ עם סולרסקי ש"קרא את המפה הפוליטית" ולכן הוחלט להתמודד למועצה בלבד.

סולרסקי ושלום סירבו להגיב.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר