יאיר לפיד
מגיע לראשון לציון. יאיר לפיד

המירוץ החל: יאיר לפיד יגיע לראשון לציון כדי לחזק את המועמד המקומי

מפלגת "יש עתיד" מציגה את אמיר סולרסקי כמועמד שלה לראשות העיר ויאיר לפיד יגיע בשבת הקרובה למפגש שאלות ותשובות עם תושבי העיר

פורסם בתאריך: 8.4.18 14:25

הבחירות המקומיות יתקיימו בעוד כחצי שנה, אבל בראשון לציון ההכנות כבר בעיצומן. במוצאי שבת הקרובה, יגיע יו"ר מפלגת "יש עתיד" יאיר לפיד, ל'מפגש שאלות ותשובות" עם תושבי ראשון לציון. במפלגת "יש עתיד" מבהירים כי "הביקור בעיר היין הוא חלק ממסעו של לפיד כמועמד לראשות הממשלה. לפיד מגיע מדי שבוע לפגישות עם תושבים מהפריפריה ומהמרכז, להקשיב, להשיב ולשוחח עם כמה שיותר אנשים מכל רחבי הארץ".

בפועל, ברור שלפיד מגיע לראשון לציון כדי לחזק בצורה משמעותית את רשימת הסניף המקומי בראשות אמיר סולרסקי, לקראת ההתמודדות בבחירות הקרובות. בחלק הראשון של המפגש יציג לפיד את תוכנית שבע הנקודות של "יש עתיד" לעתידה של מדינת ישראל, אשר עוסקת בתחומי הביטחון, החינוך, הכלכלה, הבריאות והמלחמה בשחיתות כשבמפלגה מבהירים כי "היא מובילה את המאבק בה". בחלק השני והמרכזי של המפגש, ישיב לפיד על שאלות התושבים.

 

את הכנס שייערך במרכז קהילה נאות שקמה (רחוב חיים בר לב 8, ראשון-לציון) בשעה 20:30, מוביל מטה "יש עתיד" בראשון לציון בראשותו של אמיר סולרסקי שמבהיר, "זו הזדמנות פז לתושבי ראשון לציון והסביבה להגיע למפגש קרוב ופתוח עם יאיר לפיד, שמגיע לא רק להשמיע, אלא בעיקר לשמוע אתכם ולהשיב בכל נושא, ארצי ומקומי. בואו בהמוניכם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר