הדמיה מעונות סטודנטים ראשון לציון
הדמיה: קיקה בראז אדריכלים ומתכנני ערים וקימל אשכולות אדריכלים

בחודש הבא זה קורה: בניית מעונות הסטודנטים יוצאת לדרך

התקדמות משמעותית בפרויקט שייבנה בהשקעה של מאה מיליון שקל, ויכלול יחידות דיור, קומת מסחר, מרחבי לימוד משותפים וחניון תת קרקעי

פורסם בתאריך: 24.11.19 12:09

בחודש הקרוב תחל בניית קומפלקס סטודנטיאלי בסמוך למכללה למנהל בראשון לציון. על פי התכנון, המתחם הענק יכלול 350 יחידות למגורי סטודנטים, עם רחבה ציבורית, קומת מסחר וחניון תת קרקעי. עלות הפרויקט נאמדת בכמאה מיליון שקל, במימון עיריית ראשון לציון, באמצעות החברה הכלכלית. זאת, כפי שפורסם כאן ב"השקמה ראשון לציון".

לקראת תחילת ביצוע העבודות, מסר ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, כי "הפרויקט הוא מסר לצעירי העיר, שעיריית ראשון לציון נמצאת לצדם לאורך כל הדרך".

כמו כן, הוסיף קינסטליך כי "המעונות יהיו מרכז חיים שוקק שישתלב במרקם העירוני והקהילתי, והעלויות יהיו כמובן מוזלות מאוד כך שהסטודנטים יוכלו להתרכז ולהתמקד בלימודים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


קבוצת פדלון זכתה במכרז להקמת הקומפלקס שישתרע על שטח של ארבעה דונמים, ויכלול 350 יחידות דיור בשלושה בניינים, עם רחבה ציבורית להתכנסויות וקומת קרקע המיועדת למסחר. תמהיל הדירות יכלול יחידות סטודיו לסטודנטים יחידים, ויחידות דיור בנות 2-3 חדרים לזוגות ולשותפים. כל יחידה תכלול גם מטבחון וחדר אמבטיה.

על פי התכנון קומת המסחר תשתרע על שטח של 650 מ"ר, ויפעלו בה בעיקר עסקים שיתמכו בצורכי המחיה של הסטודנטים ויספקו שירותים נלווים, כמו מסעדות ובתי קפה, מכבסות ועוד. סך כל השטח הבנוי של הפרויקט יעמוד על כ-17,000 מ"ר.

 

המעונות יתנו מענה ל-520 סטודנטים, כאשר בעיריית ראשון לציון מבהירים כי תעניק עדיפות לתושבי העיר הלומדים במוסדות אקדמיים, ללא קשר למקום לימודיהם. הבשורה הנוספת היא שהמחירים צפויים להיות מוזלים שכן העירייה ניגשה לקול קורא שפרסמה החברה הממשלתית "דירה להשכיר" וזכתה בו, כך שהסטודנטים העתידיים ייהנו משכירות הנמוכה ממחירי השוק.

עוד על פי התכנון: הפרויקט יכלול, בין היתר, מערכות אנרגיה סולארית, וחללים לתאורה ואוורור טבעיים. בנוסף, תקצה החברה הכלכלית במבנה שטחים למועדון סטודנטים, חדרי לימוד משותפים ופינות ישיבה בכל קומה. המבנה יכלול גם חנייה תת קרקעית של כ-50 מקומות חנייה.

מעונות סטודנטים ראשון לציון

הדמיה: קיקה בראז אדריכלים ומתכנני ערים וקימל אשכולות אדריכלים

המשנה לראש העירייה, אסף דעבול, המחזיק בתיק החברה הכלכלית, הוסיף: "החברה הכלכלית גאה להוביל פרויקט ערכי וחשוב לקהילה ולעיר".

המשנה לראש העירייה ומחזיק תיק הנוער וצעירים, איתי מתיתיהו, סיכם: "אני מכיר מקרוב את האתגרים הרבים איתם מתמודדים הסטודנטים: בחינות, עבודות, תעסוקה, רצון להתחיל את החיים ולשלב גם פנאי.אני מרגיש שאני סוגר מעגל מהימים בהם הייתי סגן יו״ר אגודת הסטודנטים, וכעת אני ממשיך את העשייה כמחזיק תיק הנוער והצעירים. ברצוני להודות לראש העירייה רז קינסטליך, אסף דעבול מ"מ המחזיק בתיק החברה הכלכלית, ולצוות המקצועי של החברה הכלכלית שאפשרו למהלך הגדול הזה לקרות".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

עוד באותו הנושא:

יוצאים לדרך: פורסם מכרז להקמת מעונות סטודנטים ב-100 מיליון שקל

יש הכרעה: מעונות סטודנטים במקום פרויקט הארנה

100 מיליון שקלים להקמת מעונות סטודנטים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר