ישיבת מועצת העיר ראשון לציון
ישיבת מועצת העיר ראשון לציון

יש הכרעה: מעונות סטודנטים במקום פרויקט הארנה

350 יחידות דיור בשלושה בניינים, בתמהיל של דירות סטודיו ועד שלושה חדרים: כך ייראה פרויקט מעונות הסטודנטים שהעירייה מקדמת

פורסם בתאריך: 14.2.19 12:09

לאחר שפורסם כי תיבדק אפשרות להקפיא את פרוייקט הארנה, הודיע אתמול (רביעי) ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך: "סטודנטים לפני ארנה".

הדברים נמסרו בישיבת מועצת העיר, שהייתה סוערת וארוכה, עלה לסדר נושא מעונות הסטודנטים, שעתידים להיבנות על ידי עיריית ראשון לציון, באמצעות החברה הכלכלית. על פי התכנון יוקם קומפלקס של מעונות סטודנטים, בציר שדרות רבין במערב העיר, סמוך לקמפוס המכללה למינהל, בשטח של כארבעה דונם.

בסך הכל צפויות להיבנות בפרויקט כ-350 יחידות דיור בשלושה בניינים, היוצרים קומפלקס כולל גם רחבה משותפת. סך כל השטח הבנוי של הפרויקט יעמוד על כ-13,000 מ"ר, ויכלול דירות סטודיו ודירות של שניים ושלושה חדרים לזוגות ולשותפים של שניים ושלושה חדרים. כל יחידת דיור, תכלול גם מטבחון וחדר אמבטיה. סך הכל יאכלסו את הפרויקט כ-500 סטודנטים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


 

אבל לא כולם ברכו על ההחלטה. חבר המועצה מהאופוזיציה, אייל מושיוב, שאמר אתמול ל"השקמה ראשון לציון", כי בעקבות ביטול הארנה יירדו לטימיון 17 מיליון שקל. קינסטליך שנשאל על הנושא על ידי מוישב, ענה כי עלות פרויקט הארנה עומדת על כ-300 מיליון שקל, ובסכום הזה ניתן לקדם נושאים אחרים. עוד מסר קינסטליך כי פרויקט הארנה לא מבוטל, אלא בשלב זה מוקפא.

גם חבר האופוזציה, דורון אוזן, מתח ביקורת ואמר: "אני שמח שרז קינסטליך 'חלם' להקים מעונות סטודנטים בעיר, אבל מדובר בהחלטה שהתקבלה כבר בקדנציה הקודמת. אני, כיו״ר הוועדה למעונות הסטודנטים ומחזיק תיק הצעירים והנוער בעשור האחרון, הייתי מהיוזמים והמובילים לקידום הנושא ואמשיך להיות מחוייב לצעירים ולסטודנטים. הבשורה היחידה בנושא המעונות היא שינוי שיטת הבנייה והתקצוב שתוכננה".

אוזן הוסיף כי "לגבי פרוייקט הארנה: אין כאן ביטול אלא הקפאה, רק כדי לרצות סיעה אחת והבטחת בחירות. בשורה התחתונה מדובר בניסיון למרוח זמן".

מעיריית ראשון לציון נמסר: "ראש העירייה, רז קינסטליך, החליט כי העירייה תממן את הקמת מעונות הסטודנטים במערב העיר. רז קינסטליך, אמר בישיבת המועצה כי גאה לממן את הפרויקט הזה. זה מסר לצעירי העיר שעיריית ראשון לציון לצדם לאורך כל הדרך. מדובר בעוד צעד שיקל על יוקר המחייה. העלויות יהיו מוזלות והסטודנטים יוכלו להתרכז ולהתמקד בלימודים".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יאיר

    חבר המועצה מושייב צודק יש לברך על היוזמה להקמת מעונות לסטודנטים אך לאור ההשקעה התקציבית שכבר הושקה בנושא ארנה יש כן לבנות גם וגם גם ארנה וגם מעונות היה יותר נכון לבנות את ארנה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר