צילום: Dmitri Ma / shutterstock.com

בהלת הקורונה: הסייעת חזרה מתאילנד – ההורים מיהרו להוציא את הילדים מהגן

במקביל הודיע משרד הבריאות כי חולי קורונה יועברו לבידוד בתל השומר, לצד הכשרת בית החולים הגיאטרי לקליטת חולים

פורסם בתאריך: 17.2.20 15:11

סייעת במעון ויצו בראשון לציון נשלחה לביתה, לאחר שהתברר כי חזרה לעבודה אחרי שחזרה מטיול בתאילנד. זאת, על אף ההוראה המפורשת של משרד הבריאות על בידוד של נוסעים השבים מתאילנד למשך 14 ימים, מחשש שנדבקו בנגיף הקורונה. בלחץ ההורים היא נשלחה לשבועיים בביתה ורק לאחר מכן, במידה שיימצא כי לא נדבקה בנגיף, היא תוכל לשוב לעבודה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"יש במעון 100 ילדים קטנים, הסייעת שאמורה הייתה לגשת למשרד הבריאות על מנת לקבל אישור  לחזור לעבודה עם ילדים, אבל היא הלכה רק לרופא המשפחה שנתן לה אישור לחזור לגן", אומרת אם לילד, "ההורים היו בהלם שהיא פשוט הגיעה למעון. העברנו הודעות בקבוצות הוואטסאפ של הגן, והורים רבים הגיעו מיד כדי לאסוף את הילדים שלהם. במקביל דרשנו ממנהלת הגן לשלוח את הסייעת לביתה".

בתוך כך, עולה כי הישראלים שנדבקו בקורונה יפונו לבית החולים שיבא – תל השומר ולא לבית החולים הגריאטרי בראשון לציון. זאת, לצד ההכנות של משרד הבריאות שנערכות במקום.

אתמול דווח כי נוסעת ישראלית שלישית נדבקה בנגיף בעת שהותה בספינת התענוגות "דיימונד פרינסס", שנמצאת תחת הסגר. עד כה נתגלו על הספינה 350 נוסעים שנדבקו בקורונה, ביניהם שלושה ישראלים.

למרות ההצהרה של משרד הבריאות, לפיה הישראלים שנדבקו בקורונה יועברו לשיבא – תל השומר, בעיריית ראשון לציון ממשיכים במאבק ולאחר הפנייה לבית המשפט בבקשה לקבל צו מניעה, בישיבת המועצה אושרה ההצעה לשכור יועץ מיוחד שיטפל במשבר מול משרד הבריאות.

 

 

 

במקביל, הפעילה החברתית בובה לוי, שנאבקת נגד החלטת משרד הבריאות מספרת כי בבית החולים הגריאטרי "מלבן" הוכשרו כבר 10 מחלקות לקליטת חולי קורונה. "נראה שבמשרד הבריאות ממתינים לכמות גדולה של חולים", אומרת לוי, "גם בבאר יעקב מתכוונים להכשיר בית חולים לקליטת חולי קורונה. אבל אנחנו לא נאשפר את כניסתם לראשון לציון. אנחנו נביא משאיות, כמו שאמר ראש העירייה רז קינסטליך ונסגור את המקום. אנחנו קוראות לכל התושבים להתעורר, לקום ולהביע התנגדות".

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "עיריית ראשון לציון הגישה עתירה דחופה לבית המשפט השלו, בה היא דורשת צו מניעה נגד נציגי משרד הבריאות שהחלו לפעול במחטף כדי להפוך את בית החולים הגריאטרי מלבן, למרכז לחולי קורונה. לא נאפשר אשפוז במתקן שאינו רפואי בצמידות לקשישים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר