מיכל לביא

מחזיקים אצבעות: מיכל בת ה-11 עדיין מתאוששת מניתוח השתלת הלב

מיכל לביא עברה לפני כחודשיים ניתוח בארצות הברית. האם תמר: "השנה הראשונה היא שנה קריטית והסיכוי לדחיית הלב החדש הוא גבוה מאוד"

פורסם בתאריך: 18.11.19 15:34

מיכל לביא, נכדתו בת ה-11 של חבר מועצת ראשון לציון הוותיק ציון כהן, עברה לפני כחודשיים ניתוח השתלת לב בארצות הברית וכעת ממתינה, יחד עם משפחתה הנמצאת עמה שם, לראות אם הניתוח הצליח.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


כזכור, רבים מתושבי העיר תרמו להצלת חייה של מיכל באמצעות קמפיין גיוס המונים. זאת לאחר שלפני כחצי שנה קרס לבה והיא נאלצה להתחבר למכונת לב ריאה מלאכותית למשך מספר חודשים. לפני כחודשיים נמצא לב למיכל והיא הוטסה לארצות הברית במבצע מיוחד לניתוח המיוחל.

בראש השנה האם תמר, העלתה ברשתות החברתיות פוסט שלא השאיר עין יבשה: "בבקשה תברכו את מיכל בתפילות שלכם, שהניתוח יעבור בהצלחה. מיכלי מצאה לב ועכשיו צריך שהכל יעבור בשלום".

כעת, לאחר שעבר הניתוח בשלום, מחכים כאמור בני המשפחה לראות שהגוף הסתגל ללב החדש ולא ידחה אותו. "השנה הראשונה היא שנה קריטית והסיכוי לדחייה הוא גבוה מאוד", מסבירה האם ל"השקמה ראשון לציון" וממשיכה: "מיכל עוברת צנתורים וביופסיה בתדירות גבוהה מאוד, כי באמצעותם אפשר לאתר דחייה של הגוף. לכן השנה הזו היא סופר חשובה ומסוכנת. לצערי כל הזמן יהיה סיכוי לדחייה ולכן היא מקבלת טיפול להורדת המערכת החיסונית, אך בשנה הראשונה הסיכוי גבוה משמעותית".

למיכל שלושה אחים שטסו ללמוד בשנה זו בארצות הברית כדי להיות קרובים לאחותם וליתר המשפחה.  האם מספרת שהילדים בשלבי הסתגלות למדינה החדשה: "המעבר לא קל להם כרגע. השפה חדשה, מסגרות החינוך חדשות והחברים חדשים. אנחנו מתנהלים בשתי מערכות במקביל – בבית החולים עם מיכל ובבית עם הקושי של הילדים. אנחנו מחכים שהקושי יהיה כבר מאחורינו. ציון אבא שלי היה פה עם אמא שלי הרבה זמן. הם הגיעו לסייע לנו בכל התהליך".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר