מיכל לביא

"הילדה מחוברת ללב מלאכותי והסוללה הנטענת מספיקה לחצי שעה בלבד"

מיכל בת ה-11 ממתינה להשתלת לב בניו יורק

פורסם בתאריך: 12.8.19 11:12

"מיכל שלנו עברה ניתוח וכרגע מתפקדת עם לב מלאכותי, היא ערה ומתקשרת, אבל כדי לאפשר לה לחיות כמו שצריך אנחנו עדין מחכים להשתלת לב בניו יורק", כך מספרת תמר כהן לביא, אמה של מיכל. בימים אלו יצאה המשפחה במימון המונים בסכום של 850,000 אלף שקלים בכדי לעמוד בנטל הכספי של המעבר המשפחתי לארה"ב.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לפני כחודש וחצי נהפכו חייהם של משפחת כהן לביא כאשר ביתם מיכל בת ה-11 התעוררה באמצע השינה מכאב בחזה, בבדיקה בבית החולים שניידר בישרו הרופאים להוריה של כי הם נאלצים להרדים אותה ולחבר אותה למכונת לב ריאה אקמו בשל מצבה החלש של ליבה.

מיכל בת ה-11. התמונה באדיבות המשפחה

 

מיכל עברה ניתוח של השתלת לב מלאכותי בהצלחה ומאז חלפו כמעט חודשיים. במשך בזמן הזה מיכל התאוששה מעט. לדברי האם תמר הילדה משחקת ,אוכלת ומתפקדת אבל אין באפשרותם לצאת מהבית חולים, כיוון היא חייבת להיות בהשגחה צמודה.

"סדר היום שלנו הוא ברובו בבית החולים", אומרת כהן לביא ומדגישה "אנחנו צמודים אליה, המכונה של הלב המלאכותי דורשת מאיתנו להיות רוב היום בבית חולים ליד החדר שלה כיוון שהסוללה הנטענת היא למשך חצי שעה בלבד אז לא ניתן ליטול כאן סיכון", עוד הוסיפה "אנחנו בקושי רואים אור יום, רוב הבוקר זה טיפולים ובדיקות ואחר הצהרים אנחנו משתדלים למלא את הזמן במשפחה שמגיע לבקר אותה. גם החברים של מיכל מגיעים לבקר אותה, אבל זה קשה למיכל כאשר רואה אותם ונזכרת בעולם שהיה לה עד לפני חודשיים וכל מה שהיא מפספסת כעת".

בתחילת ספטמבר המשפחה צפויה לטוס לשנה לארה"ב כדי לחכות לניתוח להשתלת לב. מכיוון שהמתנה ללב בארה"ב הוא כשלושה חודשים ובארץ כשנה, החליטה המשפחה לטוס לארה"ב עם מיכל יחד עם שלושת ילדיהם הנוספים, בתקופה זו לא יוכלו בני הזוג לעבוד ולכן כעת הם פונים כעת לעזרת הציבור.

 

 

"לצערי בישראל המודעות לתרומת איברים מאוד נמוכה", אומרת כהן לביא ומבהירה "בארץ אפשר לחכות מעל שנה במתכונת הזו, ובחו"ל הסטטיסטיקה להמתנה כזו היא שלושה חודשים, לכן החלטנו לעשות הכל כדי לקרב את הלב אליה".

תמר מספרת כי "בית החולים שקיבל אותנו דורש שלאחר הניתוח נהיה חצי שנה עדין שם. אלה תנאי הקבלה ואנחנו לא יכולים לעזוב שלושה ילדים כאן ולטוס לבד, לכן עשינו את כל הקמפיין הזה, הביטוח מכסה את הניתוח וההוצאות של מיכל אבל לא את העתקת המשפחה לארה"ב לשנה שלמה. למעוניינים לתרום:

http://il1.savemichal.info

ובהעברה בנקאית ישירות לחשבון נאמנות ע"ש "להציל את מיכל"

בנק דיסקונט (11)

סניף 055

חשבון 0160583413

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר