צילום: Poznyakov / shutterstock.com

קפטריות בבתי ספר בראשון לציון עברו לכשרות אלטרנטיבית

אחרי 10 מסעדות ובתי קפה בעיר, גם מספר קפיטריות בראשון לציון ויתרו על תעודת כשרות מטעם הרבנות

פורסם בתאריך: 3.6.19 12:02

הכשרות האלטנטיבית ממשיכה לצבור תאוצה בראשון לציון, ולראשונה הצטרפו לכשרות של ארגון רבני צהר מספר קפיטריות בבתי ספר בראשון לציון.

בשנה האחרונה 10 מסעדות ובתי קפה בראשון לציון ויתרו על תעודת הכשרות מטעם הרבנות, לטובת הכשרות האלטרנטיבית. בין המקומות שקיבלו את כשרות צהר: סניף ארקפה, מסעדת דבוש ובית הקפה בלה ויקטוריה. בכך הפכה ראשון לציון לאחת הערים המובילות בקבלת הכשרות האלטרנטיבית לצד ירושלים, תל אביב ואשקלון.

כעת מתברר כי לראשונה המיזם הגיע ליעד נוסף בעיר. ל"השקמה ראשון לציון" נודע כי לאחרונה הצטרפו מספר קפיטריות הפזורות בבתי הספר בעיר אל הכשרות של ארגון רבני צוהר. למעשה מדובר בפעם הראשונה שהכשרות של ארגון צהר מגיעה אל תוך בתי ספר בראשון לציון. הצטרפות אותן קפיטריות מהווה הכפלה של כמות העסקים שבפיקוח צהר בעיר.

נכון להיום, פחות משנה וחצי מאז הקמתו של מיזם הכשרות האלטרנטיבי, חווה המיזם צמיחה מתמדת בענף המסעדנות עם יותר מ-120 מסעדות בפיקחו – רובן מסעדות שלא החזיקו בכשרות לפני כן.  גם בענף התיירות זוכה המיזם לביקוש גבוה לקראת הקיץ ובימים אלה הוא מחזיק בשבעה מלונות בישראל ועוד מספר מלונות בעולם, להם מעניק הארגון השגחה בחגים ובתקופת הקיץ.

מצהר נמסר: "המסעדות הללו מסמנות את מגמת החדירה של כשרות צהר לערים מרכזיות בכלל ולראשון לציון בפרט. מטרת המיזם היא להעניק הכשר לעסקים שנמנעו עד היום. כיום, מעט יותר משנה מאז נפתח מיזם הכשרות האלטרנטיבית של צהר, מעניק הארגון כשרות ליותר מ-100 מסעדות ובתי מזון שונים ברחבי הארץ".

בצהר הוסיפו כי "בארגון יש דגש מיוחד על שקיפות מלאה בין המשגיחים לבין בעלי המסעדות והסועדים. בנוסף, בצהר רבים מהמשגיחים הן למעשה משגיחות שעוברות הכשרה אינטנסיבית בקורסים למשגיחי כשרות שהארגון יזם".

עוד באותו הנושא:

ראשון לציון: בין הערים המובילות שוויתרו על הכשרות של הרבנות

המסעדה התשיעית מוותרת על כשרות הרבנות המקומית

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר