ראשון לציון בוחרת: החלו בחירות 2018

שישה מתמודדים לראשות העיר, 22 רשימות למועצת העיר ו-209,800 בעלי זכות הצבעה. החלו בחירות 2018 בראשון לציון

פורסם בתאריך: 30.10.18 09:20

הבוקר (שלישי) יצאו לדרך הבחירות המקומיות 2018. הקלפיות נפתחו בשעה 07:00 וייסגרו בשעה 22:00. למדריך המלא לבוחר ליחצו כאן.

בראשון לציון 209,511 אלף בעלי זכות בחירה, שייבחרו מבין ששת המתמודדים לראשות העיר ו-22 רשימות המתמודדות למועצה. בינתיים, נכון לשעה 09:00 מימשו את זכות ההצבעה 2,423 מתושבי העיר.

הבוקר, לאחר שביקר בכותל, הגיע דב צור להצביע ואמר: "אני קורא לתושבי ראשון לציון לבוא ולהצביע. תנו לי חמש דקות ואתן לכם את כל כולי חמש שנים".

רז קינסטליך, שהגיע גם הוא להצביע, עם אשתו ובנו אמר: "אני מאחל לראשון עתיד חדש וטוב יותר לתושבים שאנחנו כל כך אוהבים".

ליאל אבן זוהר שהגיע להצביע עם בעלה אמר: "זו חגיגת בחירות דמוקרטית ובסופה – אני מאמינה שנראה דרך חדשה בראשון לציון שלנו. יום בחירות שמח לכולן ולכולם".

מוטי עג'מי אמר: ״זהו יום מכריע לראשון לציון, שבוחרת היום את הדרך בה תצעד בחמש השנים הקרובות. עתידה של ראשון לציון מונח על כף המאזניים. חייבים להחזיר את העיר למסלול הנכון. העיר שלנו, שאנחנו כל כך אוהבים, זקוקה למנהיגות מנוסה, ישרה ואחראית".

 

אסף דעבול אמר: "הגענו לרגע השיא, היום מחזירים את ראשון לציון לתושבים. אלה בחירות על טוהר המידות ושקיפות מול השחיתות. אני קורא לכולם לממש את זכותם הדמוקרטית, להצביע ולהשפיע״.

דורון אוזן אמר: ״הגיע רגע האמת. היום תושבי ראשון יבחרו בין מה שהעיר היום ובין מה שהיא יכולה להיות. ראשון לציון חייבת להתקדם אחרי שנים שהיא נגררת מאחור. תושבי העיר ראויים להנהגה ישרה, נקייה, שקופה, נגישה, אחראית ורגישה שתשים את צרכי כל האוכלוסיות בראש סדר העדיפויות. היום אנחנו מחזירים את העיר לתושבים ומובילים את ראשון לציון קדימה. תכניות העבודה בכל תחומי החיים מוכנות לביצוע. יחד נוביל לעליית איכות החיים ונהפוך את ראשון לעיר שטוב לחיות ובה ולגדל בה ילדים. יחד ננצח".

 

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עוד לא הצבעתי כי אין מי שבא לקחת אותי אני נכה בת 83, לבד לא יכולה לצאת מהבית.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר