בית ספר הניצנים. צילום פרטי
בית ספר הניצנים. צילום פרטי

הוספת גנים לביה"ס ניצנים: המתנגדים עוברים למאבק משפטי

ההורים ממשיכים במאבקם נגד פתיחת שני גני ילדים בשטח בית הספר ניצנים, שלטענתם יגרום לבעיות בטיחותיות, ועוברים למישור המשפטי

פורסם בתאריך: 25.7.19 12:45

המשבר בין הנהגת בית הספר ניצנים לבין עיריית ראשון לציון עובר לזירה המשפטית.  למערכת "השקמה ראשון לציון" נודע, כי אתמול (שלישי) נשלח מכתב ממשרד עורכי הדין של מיכל סגור המייצג את ההורים המתנגדים להצבת שני מבני גני הילדים בשנת הלימודים הקרובה בתוך שטח בית הספר.

הנושא הפך משפטי אחרי מאבק מתוקשר וחוסר ההסכמה בין הנהגת הורי בית הספר לעירייה וזו לאחר שהודיעו ההורים לפני ימים ספורים כי לא יציבו משמרות זה"ב של תלמידי כיתות ו' ושל ההורים, במסגרת "אור ירוק" בבקרים ובסוף יום הלימודים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


במכתב שנשלח ללשכת ראש העירייה, רז קינסטליך, שעליו חתומים לא פחות מ-300 תושבים והורים לתלמידי בית הספר, נכתב בין היתר כי "הוספת שתי כיתות של גילאי גן אשר חייבים ליווי והסעה של הוריהם תגרום לשיתוק ולחסימת עורק התחבורה ותהווה סכנה בטיחותית".

עוד הוסיפו ההורים כי מבנה הגן הוקם על חשבון חצר שנמצאת עליה גינה אקולוגית בעלת משמעות חינוכית, ויצמצם משמעותית את חצר הילדים.

עורכת הדין המייצגת את המתנגדים, עו"ד מיכל סגור, מציינת כי הצבת מבנה יביל בתוך בית הספר מחייב טרם הביצוע היתר בנייה, אישור כבאות, חשמל, יועץ תנועה, אישור איכות הסביבה, משרד הבריאות, הקמת מרחבים מוגנים ואישורים נוספים לפי חוק.

בנוסף טוענת עו"ד סגור כי כדי להקים את המבנים הללו, יש לערוך שינוי יעוד קרקע והיתר מהוועדה המקומית לתכנון ובנייה.

ההורים דרשו להפסיק לאלתר כל עבודה בתחום בית ספר "ניצנים" וזאת עד לקבלת כל האישורים בהתאם לחוק, בנוסף מבקשים ההורים דיון נוסף במליאה, כדי שיתקבלו החלטות על הצד הטוב ביותר.

"ההתנגדות מדברת בעד רווחת הילדים ההורים והצוות המקצועי", מציינת עו"ד מיכל סגור, "מכלול הטיעונים שהועלו בהתנגדות במישור הציבורי והמשפטי מחייבים את מקבלי ההחלטות בעיר, להימנע מהצבת מבנים יבילים בתחום בית הספר ולדון בשיתוף פעולה מלא עם ההורים על חלופות המוצעות בהתנגדות".

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "עיריית ראשון לציון נדרשת לתת מענה לכל ילדי העיר באופן המיטבי ביותר. לכן נפתחים בשנה הבאה, ברחבי העיר, עשרות גנים חדשים, ביניהם גן ילדים שישרת את ילדי השכונה. התקיימו מספר פגישות עם התושבים בהשתתפות מנכ"ל וסמנכ"ל עירייה, הן בבניין העירייה והן בשטח, הוסבר כי נבחנו כל החלופות".

עוד נמסר כי "במסגרת נכונות העירייה להבטיח את זרימת התנועה ובטיחות הילדים,
תוסיף העירייה מפרץ חנייה נשק וסע וכן תפתח כניסה אחורית נוספת וייסלל שביל המוליך אליה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

עוד באותו הנושא:

הנהגת ההורים מאיימת להשבית את משמרות הזה"ב; קינסטליך: "נציב פקח"

הורים: הגנים בשטח בית הספר ייצרו עומסי תנועה ויסכנו את הילדים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר