הנהגת ההורים מאיימת להשבית את משמרות הזה"ב; קינסטליך: "נציב פקח"

הורים מנסים להילחם בפתיחת שני גני ילדים בשטח ביה"ס ניצנים, שלטענם יביא לרעש בכיתות. כמו גם לסיכון בטיחותי עקב מחסור במקומות חנייה להורדה בשעות העומס

פורסם בתאריך: 21.7.19 16:12

הנהגת ההורים של בית ספר "ניצנים שלחה מכתב לראש העירייה רז קינסטליך בו התריעה כי בשל בעיית הבטיחות בדרכים שתיווצר כתוצאה מפתיחת שני גני ילדים חדשים בשטח בית הספר היא אינה מוכנה לאפשר את קיומן של משמרות הזה"ב.

על פי המכתב, בשנה הבאה תלמידי כיתות ו' אינם ישתתפו במשמרות הזה"ב והורים לא יקחו חלק במשמרות "אור ירוק", זאת עקב תוספת הרכבים שיביאו עומס נוסף לרכוב בשעות ההורדה לבית הספר. הנהגת ההורים מסרה כי "מי שייצר את בעיית הבטיחות זו העירייה, והיא זו שצריכה לקחת אחריות על הבטיחות במצב החדש שייווצר. לחלופין, העירייה יכולה להחליט שהיא לא פותחת את הגנים ולמנוע את הבעיה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ראש העירייה רז קינסטליך, מחזיקת תיק החינוך ליאל זוהר נפגשו עם נציגי ההורים של בית הספר ניצנים בשבוע שעבר בכדי לדון על פתיחת גני הילדים על חשבון שטח מבית הספר. הפגיעה לטענתם של ההורים נעוצה ב"רפורמת הגנים" שמתכנן קינסטליך, שבמסגרתה מתוך שטח של כשליש מחצר בית הספר יסופח מבנה אשר ייבנו בו שבילי גישה ושלושה גנים, אחד מהם יהיה טרום-טרום חובה ללא זיקה לפעילות בית הספר – כל זאת על חשבון שטח בית הספר.

נציגי ההורים טוענים שעומס התנועה שיווצר מהוספת של שני גני הילדים בהיעדר מקומות לעצירה לשם הורדה, ייסכן את הילדים שמגיעים לבית הספר ולכן מאיימים להשבית את משמרות הזהב בשנה הבאה. ההורים טענו כי נתקלו ביחס אטום ומזלזל מצד ראש העירייה, שהטיח כי הם מתנגדים להכנסת הגנים ועל כן "התלבשו" על נושא הבטיחות, שאינו מהווה בעיה אמיתית באיזור. ההורים שפגשו עוד קודם לכן בשטח את ראש המטה העירוני לבטיחות בדרכים, ישראל סלע, שהכיר בבעיה, נותרו המומים.

קינסטליך הציע להציב פקח באזור, אך ההורים טענו כי כל עוד תתאפשר כניסה לגנים מרחוב ויניק, פתרונות מלאכותיים כמו הצבת פקח לא יעבדו שכן נהגים יחנו את מכוניותיהם על המדרכה מעט רחוק יותר מהמקום בו יעמוד הפקח. מלבד זאת, בהינתן העובדה שאין מקומות חניה זמינים ברחוב בשעות העומס, הרי שהעירייה לא מייצרת להורי ילדי הגנים פתרון אמיתי לבעיית החנייה ומאלצת אותם לחנות על מדרכות. תפקיד הפקח במצב זה הינו להעשיר את קופת העירייה על חשבון הורי ילדי הגנים, ולא לפתור את הבעיה בצורה אמיתית.

לדברי ההורים, למרות טענות העירייה לא קיים יש צורך בגנים נוספים בשכונה. מבדיקת הנתונים עלה כי מספר הילדים בשנתונים הרלוונטיים ירד בכמה עשרות מהשנה שעברה. גם אם לא ייפתחו הגנים החדשים, הרי שמספר הילדים הממוצע בכל גן יעמוד על 32 ילדים בלבד, מעט יותר מאשר 30 ילדים במידה ואכן ייפתחו הגנים החדשים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר