נומי נומי ברשבסקי
"אין כזה מועדון בעיר"

נומי נומי: המועדון שרוצה לשנות את חיי הלילה של ראשון לציון

כנופיית הברשבסקי פותחת מועדון כמו שצריך, המטרה - להשאיר את הבליינים בתוך העיר ומי יודע, אולי להביא את התל אביבים

פורסם בתאריך: 16.2.18 07:50

בשבוע שעבר השבוע נפתח להרצה המועדון ה"נומי נומי" בעיר, והוא מהווה חלק מ"הברשבסקי", כאשר הבר הוא בחלק התחתון ו"הברשבסקי" המיתולוגי נשאר בחלק העליון והמוכר. על המהלך אחראים ארבעה שותפים, ניר ברזני עידו רומי ניב עוז בועז נגר, אנשי לילה ותיקים שחברו יחד למקום החדש.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

"הסיבה שקראנו למקום "נומי נומי" היא ללכת בהפוך על הפוך, מסביר רומי, "בזמן שכולם ישנים , אנחנו רק מתעוררים ומתחילים את הלילה". המועדון החדש, עתיד להיות מועדון טכנו שאולי יסחוף אליו קהל שמדיר את רגליו מהעיר. "יש פה קהל שלם של בליינים שמחפש את סוג הבילוי הזה ולא היה לו איפה למצוא מועדון שעונה על הצרכים האלה, עכשיו יש" מסביר רומי.

אתה באמת חושב שיש לסוג כזה של מועדון קהל כל כך גדול?

"לחלוטין כן, בראשון יש קהל מגוון וגדול ולא רק קהל של "כפיים", אנשים צמאים לסוג אחר של מועדון ואנחנו פה בשבילם".

את המועדון עיצב המעצב "ניר קרחת" שעיצב כמה מהמחילות בתל אביב, כמו מועדון הפינגווין, והעיצוב הוא בדיוק כמו במועדונים באירופה שפונים לאותו חתך של קהל. המועדון, לפחות בשלב הראשון יפעל רק בסופי שבוע ויכיל ליינים שונים כמו הארד קור טכנו בימי חמישי, אלטרנטיבי והיפ הופ בשישי ובשבת טכנו ורוק. הפתיחה הרשמית מתוכננת להיות בתחילת חודש מרץ, ועד אז המקום יהיה פתוח להרצה. "אנחנו רוצים להשאיר את הכסף של הבליינים פה בראשון לציון ולתת בילוי אלטרנטיבי וטוב. טווח הגילאים שאליו אנחנו מכוונים הוא רחב, אבל אני מנחש שיהיו פה בעיקר גילאי 28 ומאלה שאוהבים את סוג המוזיקה הזה ונחשפו אליו במועדונים שונים".

 

תהיה סלקציה?

"ממש לא, המועדון שלנו פתוח לכל מי שחובב את הז'אנר וגם למי שלא, אני מניח שבגלל שמדובר בז'אנר שפונה לקהל מסוים, אחרים אולי ידירו את רגליהם מפה, אבל אני יכול להבטיח לכל מי שיבחר לבלות אצלנו את הבילוי האולטימטיבי".

ומה הלאה?

"כשיגיע האביב אנחנו מתכננים לעשות אפטרים בשבת על בסיס קבוע ולהרים ליינים נוספים שירוצו במהלך כל השבוע, אבל עוד חזון למועד וכל דבר בזמנו".

ומה עם אירוחים בינלאומיים של די-ג'ייז מחו"ל?

"כמו שאמרתי, כל דבר יקרה בזמן שלו, כרגע אין לנו ממש תוכניות כאלה, אבל בעתיד- מי יודע".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר