להשכרה: דירת סטודיו לסטודנטית במכון ליווי

דירות ששימשו בעבר כמכוני ליווי מושכרות לסטודנטים. דיירת זועמת מספרת על הרגע שבו גילתה את האמת

פורסם בתאריך: 23.12.17 12:28

חן, סטודנטית בת 26 מראשון לציון, שכרה לפני חודשיים דירה באיזור רחוב רוטשילד בעיר. הדירה מצויה בקומה הראשונה של מבנה מגורים שבו חולק שטח משותף גדול למספר דירות סטודיו קטנות. ל"השקמה ראשון לציון" מספרת חן על השטח הנסתר שנחשף בפניה: "הדירה שלי נמצאת בקומה שחולקה לכמה דירות, שאת רובן מאכלסים סטודנטים. מחוץ למסדרון שלנו יש דלת שתוחמת את הכניסה לקומה. לפעמים בשעות הערב הבחנתי בכל מיני גברים, בעיקר חרדים, שמגיעים לאזור, מנסים להיכנס, מצלצלים באינטרקום ועוזבים את המקום", מספרת חן, "לא חשדתי בכלום, באזור שבו אני גרה יש הרבה עסקים ושום דבר לא נראה לי מוזר. יום אחד ניקיתי את הבית והזזתי שידה. מאחורי השידה ישנו טפט על הקיר, בטעות יצרתי חור קטן בטפט עם המגב וגיליתי שמהצד השני לא היה קיר. הטפט כיסה פתח שמוביל לחלל מרוצף. מדובר בפתח קטן יחסית. מסתבר כנראה שבעבר המקום שימש כדי להחביא את נערות הליווי במקרה והייתה פשיטה משטרתית".

לאחר הגילוי חן מיהרה לצאת מהדירה. "המחשבה על מה שקרה בין הקירות האלו הגעילה אותי" היא מספרת, "הכל אמנם נקי ומשופץ, אבל המחשבה על הדירה הזו מעוררת בי חרדה. פניתי לבעל הבית שטען שהוא לא יודע שום דבר על מה שהיה כאן בעבר ושהמחבוא בדירה שלי הוא בכלל מקום שבו היה בעבר ארון קטן. אבל אחרי יומיים עזבתי ומצאתי דירה חלופית. בתחילה הוא לא רוצה לתת לי לעזוב את החוזה בזמן אבל אני ציינתי בפניו שקיים סעיף לפיו אני יכולה לעזוב את הדירה אם אוכיח שהיא מסכנת אותי, ובקלות אוכיח שהגברים המשוטטים באיזור עלולים לסכן אותי".

המקרה של חן אינו יוצא דופן. בשנה האחרונה פורסמו שתי דירות שונות אשר מתאימות לשלושה או ארבעה שותפים. בדירות האלו צוין כי ישנה מקלחת בחדר – לא חדר מקלחת, אלא מקלחת פיזית בתוך חלל החדר (למרות שהשירותים נמצאים בנפרד בחלק אחר של הסלון). דבר שיכול לעורר חשד כי הדירה שימשה בעבר במכון ליווי.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר