השף שגב משה מגיע לראשון לציון: האם יצליח להפתיע אתכם?

בהמשך ישיר לטרנד הרווח במקומותינו, גם שגב משה מצטייד בימים אלה ברשת מזון מהיר/רחוב/פשוט עם אופק של גורמה

פורסם בתאריך: 27.10.17 09:30

כמו אליטות המטבח אייל שני, רושפלד, חיים כהן ועוד כמה וכמה, גם השף שגב משה החליט לרדת אל העם ופותח בימים אלה רשת המבורגריות בשם "שגב קראנצ' בורגר", כשהראשונה נפתחה במתחם סינמה סיטי בראשון לציון. בשנה הקרובה צפויים להיפתח עוד שלושה סניפים בארץ ועל פי התכנון עוד שלושה בחו"ל: בטאיוון, יפן ותאילנד.

מנת הדגל של המסעדה היא המבורגר בקר במשקל 200 גרם, והטוויסט במקרה שלפנינו הוא ירקות וחוטי אורז מסולסלים וקריספיים שיינוחו בכיף על הקציצה. לאירוע הזה יצטרפו מגוון מיני צ'יפס ושתיה וכל זה במחיר 49 שקלים חדשים. כמו כן ישנן עוד אופציות חובקות עולם בתפריט, כגון תוספת ישראלית (חציל וטחינה), פרואנית (תירס מעושן וכוסברה), מקסיקנית (כן כן – גואקמולה) ועוד. גזרת הקינוחים אמריקאית באופיה, וכמובן ישנן גם מנות ילדים ואופציות צמחוניות.

 

"במשך הרבה שנים אני מקבל הצעות לפתיחת מסעדות מעבר לים ו'שגב קראנצ' בורגר' יהיה דריסת הרגל הראשונה מבחינתי", אמר השף שגב והוסיף :"המבורגר זה אחד המאכלים האהובים ביותר בארץ ובעולם, ומה שהוביל אותי ביצירת הקונספט היה הרצון לייצר לסועדים שלי חוויה קולינארית חדשה ומרגשת באכילת המנה הקלאסית הזו".

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר