אפלבאום ב"המחברת הגדולה". צילום: רדאי רובינשטיין

מנבחרת ישראל לקאמרי: חלום שהתחיל בראשון לציון

לתום אפלבאום שיגלם את דמותו של דון במחזמר ''שורת המקהלה'' בתיאטרון הקאמרי, יש עצה לצעירים בראשון לציון

פורסם בתאריך: 22.10.17 10:26

שחקן הקאמרי תום אפלבאום יגלם את הדמות "דון" במחזמר "שורת המקהלה" בתיאטרון הקאמרי. אפלבאום שהופיע עם זמרים כמו ריטה ואייל גולן מספר: "מדובר על 200 הצגות בשנה, ערב ערב, כאשר בכל הופעה יש כאלף צופים בקהל וצריך ללמוד איך לשמור על השיא כל פעם".

אפלבאום, בן 29, שהופיע בשנת 2009 בתכנית הטלוויזיה "מלחמת העולמות-נולד לרקוד", התחיל בכלל כאתלט בנבחרת ישראל והיה אמור להשתתף במשחקים האולימפיים באולימפיאדת לונדון 2012. למרות שהיה לו מסלול די ברור ואפילו די מבטיח, החליט, על אף התנגדות מאמנו וחברי הנבחרת האולימפית, לשנות כיוון. "זו החלטה אמיצה לעזוב משהו או מישהו שאתה כל כך אוהב אבל כבר לא יכולתי לשקר לעצמי", אומר אפלבאום ומוסיף: "מאותו רגע התחלתי להופיע בכל מקום שרק אפשר, בין אם זה לצד המון זמרים בארץ כמו ריטה ואייל גולן או בהופעות בחו"ל עם הזמרת הבריטית 'נטשה בדנגפילד' ועוד. אז גם התחילו להגיע אליי הצעות משחק".

בין ההצעות כאמור הגיעה גם ההצעה מהקאמרי לתפקיד מכובד זה.

 

הוא החליט אז להתחיל ללמוד בבית הספר למשחק "יורם לוינשטיין" אותו גם סיים בהצטיינות. כיום אפלבאום מלמד שם קיום תנועה וקרבות במה ובמקביל משחק בתיאטרון וכותב. על עיר הולדתו, ראשון לציון, אפלבאום אומר כי "זאת עיר של מצוינות אשר גידלה דורות של ספורטאים וממשיכה לעשות זאת". לדור הצעיר בראשון לציון אפלבאום ממליץ: "ללכת עם ראש בקיר. כשאומרים לכם לא תעשו להפך, כשאומרים לכם זה מוקדם תראו להם שהם טעו. אל תתנו לאף אחד לנווט לכם את החלומות, אל תתנו לאף אחד לחסום אתכם כי רק אתם יודעים מה נכון לכם, רק אתם יודעים להקשיב ללב שלכם והגבול הוא אין סופי".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רינה ק.

    חובה ללכת למחזמר שורת המקהלה בקאמרי. בחירה מעולה של שחקנים ובימוי מעולה של צדי צרפתי. מומלץ לכל מי שאוהב מחזות זמר באופן כללי

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר