גיל מרנץ מבעלי מתחם האקדמיה לנינגה צילום יחצ (1)
גיל מרנץ מבעלי מתחם האקדמיה לנינגה צילום יחצ (1)

700 מטרים של מתקני נינג'ה :הג'וב החדש של גיל מרנץ'

זוכה נינג'ה ישראל לשנת 2019, גיל מרנץ' פותח בישראל לראשונה אקדמיה לנינג'ה, יחד עם קבוצת משקיעים אלון וארז בן חיים מקבוצת "בן חיים"

פורסם בתאריך: 10.8.21 08:11

 האקדמיה תיפתח בסוף חודש אוגוסט 2021, בהשקעה של 8 מיליון שקל, על שטח של 1600 מ"ר המשתרע על 3 קומות, וממוקם במתחם הבילויים של ראשון לציון  (צמוד למתחם הבילוי סוהו). 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


האקדמיה לנינג'ה כוללת מגוון רחב של  מקצועות ספורט לילדים מגיל 5 ומעלה, בני נוער ומבוגרים,  בדגש על לימודים  מקצועיים  עם המאמנים המובילים בישראל, בראשם יעמוד המנהל המקצועי  של  האקדמיה   גיל מרנץ – מומחה ומאמן בכיר באימוני משקל גוף, הזוכה הגדול של נינג'ה ישראל 2019. לצידו יעמוד צוות מקצועי של מאמנים מתחומים שונים, ספורטאים תחרותיים ואלופי הארץ, כמו: בני יפרמוב – מחלוצי ענף הפארקור, תום רוזנברג – אלוף הארץ בקליסטניקס לשנת 2018, גלב לויפטין – מתמודד מוביל בנינג'ה ישראל  ועוד..

במתחם החדש קיימים אזורי פעילות שונים המאפשרים מגוון רחב של אימונים: נינג'ה, פארקור, קליסטניקס (אימוני משקל גוף) וטיפוס. כל תחום משלים אחד את השני ויוצר את המקום האולטימטיבי לאימונים מגוונים ולפיתוח יכולות ברמה הגבוהה ביותר. מתחם הפארקור באקדמיה הוא הגדול ביותר בישראל ובנייתו נחשבת לפורצת דרך בתחום הפארקור כל המתקנים תוכננו ברמה בינלאומית,  הוקמו ונבדקו על ידי צוות מקצועי,  ובעל ניסיון, תוך הקפדה על חוויות משתמש, איכות האימון והבטיחות.

במתחם קיים גם בר נינג'ה ופינות ישיבה לנוחיות ההורים והמבקרים. בסופי שבוע, האקדמיה תשמש גם כאטרקציה למשפחות שיוכלו להנות מהמסלולי נינג'ה השונים.

האקדמיה משתרעת על שלוש קומות: הקומה הראשונה  כוללת חנות מקצועית לרכישת ציוד ספורט ונינג'ה לצד עמדת קבלה ורישום. הקומה השנייה כוללת את המסלולים המקצועיים של המתחם:  קיר טיפוס (בולדר)מקצועי של כ- 200 מ"ר,  מסלולי הנינג'ה, מתחם פרקור ואימוני משקל גוף , הקומה השלישית (קומת הגג), משתרעת על שטח של 700 מ"ר. קומה זו תשמש כאזור לאירועים עסקיים ופרטיים, לימי הולדת, ימי עיון, פעילויות חברה/וועדים/גיבוש ועוד. זאת לצד מתחם נינג'ה נוסף שיעמוד לרשותם בהמשך קומת הגג.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר