התגרה האלימה בבית החולים: "פתאום יש לאימא שלי קורונה? עושים ביזנס על האנשים"

לאחר שלא הורשו להיכנס להיפרד מאימם המנוחה, פרצה קטטה אלימה בין בני המשפחה לבין המאבטחים. בשיחה עם "השקמה ראשון לציון" טוענים בני המשפחה כי עניין הקורונה עלה רק לאחר מותה של האם

פורסם בתאריך: 4.11.20 12:02

מה הוביל לתגרה האלימה שפרצה במרכז הרפואי שמיר-אסף הרופא בין משפחתה של אישה שנפטרה לבין המאבטחים ואנשי הצוות?

התגרה התפתחה אתמול (שלישי) בבית החולים, לאחר שהמאבטחים ואנשי הצוות במקום ניסו למנוע מבני המשפחה להיכנס ולהיפרד מהמנוחה. זאת מכיוון שלטענת בית החולים, המנוחה נמצאה חיובית לנגיף הקורונה. אלא שמנגד טוענת המשפחה כי האישה לא הייתה החולה בקורונה ולכן דרשו להיפרד ממנה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לפני כחודש, שוחררה האישה, בת ה-82 המתגוררת במושב יגל, ממחלקת הקורונה. כך מספר איציק באבי, בנה הבכור: "לאחר שחלתה בקורונה והחלימה מהנגיף, לפני מספר ימים, היא אושפזה שוב בעקבות אירוע לב במחלקת טיפול נמרץ לב".

בני המשפחה מספרים כי הם היו איתה בכל הימים הללו ללא מיגון, עד אשר עברה צנתור לפני מספר ימים. לאחר הצנתור, טוענת המשפחה, נמסר להם כי מצבה לא טוב והודיעו להם כי היא חיובית לנגיף. לאחר פטירתה, התוצאה הייתה חיובית עד גבולית לנגיף.

עם זאת, טוענים בני המשפחה כי אמם כלל לא הייתה חולה בנגיף הקורונה בזמן הפטירה. "יש לנו הקלטה של הרופא ממחלקת קורונה שטוען שאין לאמא קורונה", מספר באבי, "ההקלטה מיום שישי בבוקר. אחרי שאמא נפטרה, נאמר לנו שהיא גבולית לקורונה. כל המשפחה, הנכדים והנינים, מעל 50 איש ביקרו אותה בימים האחרונים. היינו ללא מיגון כל הימים הללו וכך גם לגבי הרופאים. עושים ביזנס על אנשים במדינה שלנו עם כל הקורונה הזאת" .

באבי אף טוען כי לאחר המוות של אימו, עוד הוזרק לה חומר במשך שעתיים. "אני לא יודע מה יש להזריק לאישה שנפטרה חומר. אני חושב שזה חומר של נוגדי קורונה, אחרת אין לי סיבה אחרת", כך לטענתו.

לאחר פטירתה, החל ויכוח סוער בין המשפחה שרצתה להיפרד מהמנוחה לבין הצוות הרפואי שמנעו זאת עקב המצאותה של הנפטרת כחיובית לנגיף. הוויכוח הפך במהרה לקטטה אלימה כאשר לפחות ארבעה מאבטחים ואנשי צוות מבית החולים מנעו מבני המשפחה להיכנס תוך אלימות מצד המשפחה.

"אימא שלי שכבה חמש שעות לאחר שנפטרה עם מכשירים עליה. אף אחד לא נתן לנו להיכנס אליה. זה פשוט בושה מה שקרה. פתאום היא חולת קורונה? יום לפני היא לא הייתה חולה וכולנו היינו איתה. זה פשוט לא נתפס, שכל אנשי הצוות הרפואי ייכנסו לבידוד אם זה כך".

מהמרכז הרפואי שמיר-אסף הרופא נמסר: "חולת קורונה שהייתה מאושפזת ושוחררה לאחר שהשתפר מצבה, חזרה עם החמרה במצבה ואושפזה שוב. במהלך האשפוז, בשל מצבה, נלקחה בדיקת קורונה נוספת בה היא נמצאה חיובית ל-covid19. לצערנו, לאחר שנעשו כל המאמצים להילחם על חייה, היא נפטרה ואנו משתתפים בצער המשפחה. בסרטון מתועדת התנהגותם האלימה של חלק מבני המשפחה כלפי צוותים רפואיים שהיא לחלוטין איננה מקובלת".

בני המשפחה בתגובה טוענים כי הנפטרת מוגדרת כמחלימה מקורונה ולא חולת קורונה. כאשר היחידה הארצית לזיהומים קבעה שהיא חולה ולא החלימה מקורונה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אא

    אפילו שגילו שהיתה לה קורונה. אבל כל יום הם היו ביחד איתה. כבר נדבקו. מה טעם לא לתת להם להכנס. גם צוות היו לידה. למה הם לא נכנסים לבידוד
    חוצפה.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני מסתייגת מהתנהגות צוות בית החולים שלא הסבירו
    למשפחה שאינם זל נמצאה בחשד להדבקה חוזרת
    אך עדיין זה לא מצדיק תיגרה
    בושה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר