סיוון גולן וינון דמארי מחנות "סינרס"
סיוון גולן וינון דמארי מחנות "סינרס"

איש הנדל"ן והשף החליטו להגשים חלום אחרי שהוצאו לחל"ת

"אסור לשבת ולחכות. קומו, תעשו ותלכו עם החלומות שלכם", מסבירים שני החברים שלקחו סיכון דווקא עם התפרצות הקורונה

פורסם בתאריך: 4.9.20 13:26

ינון דמארי, שף במקצועו שעבד במסעדות רבות ברחבי העולם, הצליח להגשים חלום ביחד עם חבר הילדות שלו, סיוון גולן, שעבד בחברת "דניה סיבוס", בעיצומו של משבר הקורונה את "סינרס", חנות בוטיק למוצרי בשר בראשון לציון. את החנות פתחו השניים לפני חמישה חודשים, אחרי ששניהם הוצאו לחל"ת ממקום עבודתם.

דווקא בימים של אי ודאות הם החליטו להוציא את החסכונות ולהגשים חלום ילדות. "בקורונה הבנו שאנחנו חייבם לצאת לדרך ולהגשים את החלום", אומר דמארי.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"אנחנו חברים מגיל קטן", מספר גולן על החברות רבת השנים עם דמארי, "ינון היה תמיד על הצד הקולינארי ומשם הוא בא למעשה עם הידע והנסיון ואני הבאתי איתי את הגרגרנות. במשך הרבה שנים, אני מתעסק עם כל מה שקשור לבשר, כמו יישון בשר, סו וויד ובעצם כל השיטות האפשריות. אבל זה תמיד היה בתור תחביב ביתי שלי למשפחה ולחברים".

אז איפה התחלתם למעשה?

"לפני כמה שנים, אני וינון התחלנו לעבוד על מוצרי בשר שלנו ולאט לאט זה רקם עור וגידים. כשהתחילה הקורונה, ושנינו יצאנו לחל"ת, דיברנו והבנו שצריך לעשות משהו ולא לחכות לנדבות מהממשלה. לשנינו היה חלום להתעסק באוכל וזו הייתה הזדמנות מצויינת. במשך שנתיים קודם היה לנו את הגרעין הרעיוני. חיברנו טעמים, למדנו את התחום ובחודש הראשון לקורונה התחלנו לאזן טעמים של המוצרים שלנו. שיפרנו, שיפצנו ותיקנו את הכל, כי היה לנו הרבה זמן פנוי".

"ידענו שזה הימור מטורף ולקחנו את זה בחשבון ובכל זאת, לא היה משהו אחר לעשות", ממשיך גולן, "דיברנו והחלטנו ללכת על כל הקופה. מה יש לנו כבר להפסיד. בהתחלה היינו עובדים על בסיס משלוחים בלבד ועם הזמן אנשים כבר שמעו עלינו והתחילו להגיע לחנות. פתחנו שירות משלוחים והיום אנחנו יודעים לומר שזה היה שווה את זה".

אבל למה לא ללכת למסעדות? לשוק הגדול יותר?

"כשדיברנו בינינו, לפני ובמהלך העבודה, היו לנו הרבה נקודות שהתעניינו. אבל הקורונה השביתה את עולם המסעדנות ואף אחד לא רוצה לפתוח כרגע לקוחות חדשים. נשארנו עם מוצר מצויין ורעיון טוב אבל בלי לקוחות ואז החלטנו שאנחנו הולכים על כל הקופה ויהי מה".

"אם זו לא יזמות אני לא יודע מה כן", מוסיף דמארי, "אני חושב שמה שחשוב להוציא מהסיפור שלנו זה שאסור לשבת ולחכות, אסור לשקוט על השמרים ולהמתין שדברים יקרו. קומו, תעשו ותלכו עם החלומות שלכם".

"חשוב לציין שאנחנו עושים הכל פה בחנות, אפילו התבלינים נעשים בעבודת יד. אנחנו טוחנים את התבלינים, אורזים את הכל בעצמנו וכן עשינו מחקר בתחום והבאנו מוצרי פרימיום שלא הכירו בארץ", מוסיף דמארי.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר