ריקוד החיים: כשתלמידים עם מוגבלויות כבשו את הבמה

ריקוד החיים: כשתלמידים עם מוגבלויות כבשו את הבמה להקת "יחד" מבית הספר אשכולות, המשלבת תלמידים עם נכויות פיזיות עם תלמידים ללא מוגבלויות, הופיעה לראשונה בפסטיבל המחול: "לא נשארה עין אחת יבשה בקהל"

פורסם בתאריך: 17.8.17 17:36

צליל אחר צליל, תנועה רודפת תנועה. שפת הריקוד מאז ומעולם מצליחה לחצות את מכשולי החיים ולהביא את בני האדם הרבה יותר רחוק ממה שחשבו אי פעם. השבוע 28 ילדי כיתות א'-ו' מבית ספר אשכולות, חברים בלהקת "יחד" שמשלבת בין ילדים עם מוגבלויות וילדים לא מוגבלויות, השתתפו בפסטיבל המחול בכרמיאל שכלל מופעים של כעשרת אלפים רקדנים מהארץ ומהעולם.

השילוב הייחודי של הלהקה בפסטיבל נעשה ביוזמתו של יו"ר סניף עמותת איל"ן בראשון לציון, שמעון קינן, שסימן לעצמו את הלהקה כבעלת חשיבות וכיעד מעצים לחברים בה. "בזכות הלהקה של בית הספר בה תומכת עמותת איל"ן, הילדים מכירים את הקשיים, החוזקות היכולות והגבולות האחד של השני. הקשר שיש ביניהם. זה אחד מהדברים המרגשים ביותר", סיפר קינן.

סגן ראש העירייה ומחזיק תיק שילוב חברתי, מוטי עג'מי, הוסיף: "מרגש לראות את תלמידי העיר לוקחים חלק בפסטיבל זה, מרגש לא פחות לראות את האחווה, הרעות והחיבור בין הילדים".

כבר בתחילת הריקוד לצלילי השיר "זה טוב שיש חברים" ניתן היה לראות על הבעות פניהם של הרקדנים וכמובן של הוריהם את ההתרגשות הגדולה מתמיד. "הילדים היו מאוד נרגשים ורקדו כהרגלם בצורה יוצאת מן הכלל. לא נשארה עין אחת יבשה בקהל" סיכמה מייסדת ומנהלת הלהקה, מרטין רויך.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר