הלבנת שיניים בראשון לציון: גט סמייל משדרגים לכם את החיוך. צילום: L Julia, Shutterstock
הלבנת שיניים בראשון לציון: גט סמייל משדרגים לכם את החיוך. צילום: L Julia, Shutterstock

הלבנת שיניים בראשון לציון: גט סמייל משדרגים לכם את החיוך

כולנו רוצים סט שיניים מסודר כשכל אחת מהשיניים שלנו מנצנצת כמו פנינה מבריקה, אחרי הכל – שיניים יפות הן שיניים לבנות. החדשות הרעות הן שנזקי הזמן, האוכל, השתייה והרגלי היגיינת הפה מצהיבים את השיניים שלנו. החדשות הטובות הן שטיפול הלבנת השיניים של מותג Obiowhite מבית גט סמייל הוא בדיוק מה שצריך כדי להחזיר את הניצוץ לחיוך

פורסם בתאריך: 18.5.20 17:34

את הטיפול המדובר ניתן למצוא בכל מרפאה העובדת בשיתוף פעולה עם חברת גט סמייל שמתמקדת בטיפולי שיניים ואסתטיקת הפנים. המרפאות השונות, העובדות בשיתוף פעולה בכל רחבי המדינה עומדות לשירותכם מדרום ועד צפון, ומציעות אופציה מהפכנית עבור אלה המבקשים לבצע הלבנת שיניים, גם ללא כל תופעות הלוואי הלא נעימות שמתלוות אליה בדרך כלל.

הלבנת שיניים – זה קל

הלבנת השיניים שתעשו בכל אחת מהמרפאות המשתפות פעולה עם פרויקט גט סמייל, הינה הלבנת שיניים מרפאתית, שבשונה מהלבנת שיניים ביתית, מחזיקה לזמן רב יותר ומציגה תוצאות מרשימות פי כמה. התהליך עצמו הינו תהליך קצר ולא מורגש האורך כ-40 דקות, כשמיד לאחריו תחזו בתוצאות מדהימות ותיהנו משיניים לבנות ומבריקות.

הלבנות השיניים שהיו נפוצות בעבר, היו לעיתים תהליך לא נעים ולא נוח. רבים מהאנשים שעשו טיפולי הלבנת שיניים בעבר היו מתלוננים על רגישות במהלך ולאחר הטיפול ועל תחושה כללית של חוסר נוחות.

לאחר שעברו וניסו את כל החומרים והשיטות הקיימות בשוק להלבנת שיניים, הגיעו לבסוף רופאים רבים לשיטה המושלמת המביאה לתוצאות מדהימות גם ללא יצירת רגישויות או חוסר נעימות במהלך הטיפול.

השיטה בה משתמשים כיום רופאים רבים המשתפים פעולה עם פרויקט גט סמייל נקראת ״Obiowhite״ – פטנט ייחודי שבאמצעותו ניתן לשנות את גוון השיניים לפי דרגות, בהתאם לרצון הלקוח, מבלי להזיק לשכבת האמייל של השן ומבלי לסבול מרגישויות וכאבים.

״ישנה מעין דעה רווחת, אך מוטעית, הגורסת כי הלבנת שיניים מורידה שכבה מהשן ואף מזיקה לה – הדבר איננו נכון. הלבנת שיניים הנעשית בשיטת Obiowhite, איננה מורידה שיכבה מהשן, היא רק מורידה את הפיגמנטים שנמצאים על שכבת השן ומשנה את הגוון תוך שמירה על שכבת ההגנה הטבעית של השן״, מסביר אחד הרופאים המשתמשים בשיטה.

תחזוקה לאחר טיפול

לאחר שסיימתם את הטיפול וקיבלתם את השיניים החדשות והיפות שלכם, וודאי תרצו לשמור עליהן נקיות ולבנות לכמה שיותר זמן. ההשפעה של הלבנת שיניים אמנם לא נמשכת לנצח, אך בהחלט ישנן דרכים רבות באמצעותן ניתן להבטיח כי השיניים יישמרו לכם כשהן לבנות ויפות לעוד תקופה ארוכה.

שיניים לבנות לחיוך מושלם. צילום עצמי

שיניים לבנות לחיוך מושלם. בתמונה: סינדי צ'אדי. צילום עצמי

הימנעות ממאכלים ומשקאות בעלי רמת p.h נמוכה תבטיח כי השפעת ההלבנה תחזיק במשך תקופה ארוכה. אם אתם לא יודעים באילו מאכלים ומשקאות ישנה רמת חומציות החורגת מעל רמת המותר, תוכלו להתייעץ במרפאה שלכם ולקבל הכוונה על דיאטה נכונה שתעזור לכם להימנע מהכתמה חוזרת של השיניים.

להלבין לבד בבית

אופציית הלבנה נוספת העומדת לרשותכם הינה ערכה ביתית להלבנת השיניים. תחילה יהיה עליכם להיות נוכחים במרפאה תחת מנורה במשך 10 דקות. משסיימתם תוכלו לחזור הביתה ולהתחיל בתהליך הלבנת שיניים באופן עצמאי. מהמרפאה תקבלו שני סדים לשיניים שלתוכם תזריקו את חומר ההלבנה, כעת כל שתצטרכו לעשות הוא לשים את הסדים עם החומר למשך 3 שעות ביום במשך שבוע בלבד, וכך תוכלו להגיע לתוצאה מושלמת שתשאיר את השיניים שלכם מבריקות לתקופה ארוכה.

לצד הסדים, אפשרות נוספת היא גם מדבקות המגיעות באופן בלעדי מחברת Obiowhite. המדבקות מייצרות אלטרנטיבה נוחה יותר העומדת לרשות מי שמעוניין באפקט של הלבנת השיניים לאורך זמן, אך לא מעוניין בהתחייבות של 3 שעות ביום לשם כך.

מהרגע בו השיניים לבנות ישנן מספר דרכים לשמור עליהן ולהבטיח כי יוסיפו להיות לבנות לעוד תקופה ארוכה, אך בטרם תתחילו בתהליכי השימור עליכם קודם לכן לדאוג כי הן יהיו לבנות ונקיות.

אם אתם רוצים להחזיר את הברק בחזרה לחיוך, תוכלו לפנות עוד היום לכל אחת מהמרפאות העובדות מול חברת גט סמייל ולקבוע תור לטיפול הלבנת שיניים קצרצר של Obiowhite שבסופו תזכו לחיוך מבריק ואלגנטי שכולם יחמיאו לכם עליו.

צור קשר

כתובת: ז'בוטינסקי 16 ראשון לציון

טלפון: 053-7707550

למעבר לפייסבוק

למעבר לאינסטגרם

לוגו באדיבות הלקוח

לוגו באדיבות הלקוח


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר