חנות חומרי בניין מומלצת בבאר יעקב (צילום: קרן יחזקאל)
חנות חומרי בניין מומלצת בבאר יעקב (צילום: קרן יחזקאל)

דויד ובניו: חנות חומרי הבניין בבאר יעקב שכולם מדברים עליה

רוצים לחדש את חדר הילדים? להכניס קצת צבע לבית? ואולי הגיע הזמן לסדר את התריס בסלון? אחרי שתכירו את חנות חומרי הבניין 'דוד ובניו' כבר תמצאו סיבה טובה להגיע

פורסם בתאריך: 3.12.19 09:19

אולי זו האווירה המשפחתית שמשרה רוגע ומעניקה תחושה שהגעת למקום הנכון, ואולי זו הסבלנות של דוד לכל לקוח, גם רגע לפני שצריך לסגור את החנות. הם לא ממהרים – כל לקוח זוכה להסברים מפורטים, ייעוץ וסיוע במציאת הפתרונות והמוצרים שיתאימו בדיוק בשבילו. את הידע הרב שצברו כקבלני ביצוע הם מתרגמים לעצות זהב ובחירת מוצרי איכות שישרתו אתכם נאמנה.

יחס אישי מקצועיות ומוניטין

בואו נודה על האמת, רובנו לא מומחים בחומרי בניין וציוד היקפי לבית. שיפוץ בית כולל, שדרוג קטן או פתרון בעיה נקודתית – בכל מקרה, כדאי שתגיעו לחנות מקצועית המציעה מגוון פתרונות ומוצרים, אך חשוב יותר – האנשים שמאחורי הדלפק. אם התמזל מזלכם, והאדם שמול הקופה הרושמת, קודם כל מתרשם ממכם, מתעניין ורוצה לחלוק מניסיון שלו בתחום, דעו שזה המקום.

מגוון רחב של מוצרים

'דוד ובניו' הינה חנות כלי עבודה וחומרי בניין מקצועית אשר נותנת מענה לקהל לקוחות נרחב הכולל אנשים פרטיים לצד חברות גדולות, קבלנים ואנשי מקצוע ותיקים המחפשים שירות אמין ועקבי לאורך השנה. הניסיון והמקצועיות של 'דוד ובניו' מאפשרים לכם ליהנות ממגוון רחב של מחלקות ומוצרים: חומרי בניין, קרמיקה וסניטציה, עץ ופירזול, אחסון וכלי עבודה, שכפול מפתחות, ציוד צביעה, איטום והדבקה. חברת 'דוד ובניו' משווקת ומפיצה את החברות הטובות והמובילות בתחום בינהם: טמבור, רב בריח וורקס ועוד.

העסק המשפחתי הוכיח כי יושר והגינות בשילוב מחירים נוחים, שירות אמין ויחס אישי הם ערובה ללקוחות מרוצים ועסק מצליח. המוטו המוביל הוא 'כל מה שבית צריך, תחת קורת גג אחת וביחס מועדף'. "זה בכלל לא משנה אם מדובר ברשת מוסדות ציבור לקראת שיפוץ נרחב או באדם פרטי שבא לרכוש מברגה, אנחנו משתדלים להקפיד על ייעוץ נבון וליווי לאורך כל הדרך. אנחנו מקפידים למנף את ההיכרות שלנו מהשטח לטובת פתרונות יצירתיים. משמח אותנו מאד לראות לקוחות פרטיים, קבלנים, אדריכלים, מועצות ורשויות מקומיות שחוזרים שוב ושוב מתוך אמונה באיכות חומרי הגלם ובטיב השירות" מסביר דוד לוי, אושייה מוכרת בבאר יעקב שזוכה לשבחים מקיר לקיר על אדיבות יוצאת דופן.

הכל במחירים נגישים ואטרקטיבים (צילום: קרן יחזקאל)

הכל במחירים נגישים ואטרקטיבים (צילום: קרן יחזקאל)

המקום

החנות אשר ממוקמת באזור התעשייה של באר יעקב מציעה נוחות מקסימלית גם בתנאי ההגעה והמרחב עם חניה בשפע, נגישות ו-150 מ"ר של מחלקות מסודרות. בנוסף, 'דוד ובניו' מספקים שירותי התקנת צילנדר עד בית הלקוח. "חשוב לנו שלקוח ידע שמערכת היחסים לא מסתיימת לאחר הרכישה ויציאה מפתח החנות, יש לנו אחריות על המוצרים ובמידה של תקלות ואי התאמות אנחנו ניתן שירות מלא" דוד מתחייב בחיוך.

שירותים מיוחדים

ב'דוד ובניו' חומרי בניין מחלקה מיוחדת לשכפול מפתחות המוכרת כנקודת שירות ומכירה של המותג 'רב בריח'. שירותי השכפול המיוחדים כוללים שכפול מפתחות מכל הסוגים החל משכפול מפתחות לרכב, מענה לכלל הצילינדרים, שכפול רב בריח, מנעולים, מפתחות דואר מחברות רבות ועוד. כמו כן בחנות קיימים גם שירותי פרזול מיוחדים ופתרונות בהתאמה אישית לכל לקוח בהתאם לשיקולי תקציב, מידות וטעם אישי.

הכנה לחורף המתקרב

זה יקרה בקרוב, החורף יגיע. וזה בדיוק הזמן לטפל בכל הבעיות שדורשות תיקון, החל מהתריס השבור, איטום הגג ותיקון החלון. מה עושים? ב'דוד ובניו' תוכלו למצוא את המענה הנכון ביותר עבור הבית או המשרד שלכם. "כל מי שעובד בחנות מחזיק בניסיון מעשי וידע מקצועי" מסביר דוד ומוסיף: "כשלקוח מגיע ומתאר לנו את הבעיה נשתדל לתת לו הדרכות והסברים כיצד לטפל בה בעצמו, לעיתים נפנה לסרטוני הדרכה מפורטים ביוטיוב, נדגים ונוודא שהלקוח הבין. לעיתים רבות מגיע לקוח עם בעיה קטנה שצצה, שכלי עבודה מתאימים וקצת זמן פותר את העניין. פעמים רבות אנחנו חוסכים ללקוח עלויות של הזמנת בעלי מקצוע".

בטח תשמחו לשמוע שב'דוד ובניו' תוכלו למצוא מוצרי חשמל מעולים שישאירו לכם בית חמים ונעים גם בימים גשומים, פטריות חימום לגינה, מפזר חום לאמבטיה או רדיאטור מעולה, והכל במחירים נגישים ואטרקטיביים.

כתובת: רחוב קרן היסוד 51 באר יעקב
טלפון: 08-862-4144‏

למעבר לפייסבוק

הכל במחירים נגישים ואטרקטיבים (צילום: קרן יחזקאל)

הכל במחירים נגישים ואטרקטיבים (צילום: קרן יחזקאל)


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר