תושבי באר יעקב תתחדשו: הושק לוגו חדש ליישוב

ראש המועצה ניסים גוזלן חשף בתחילת השבוע את הלוגו החדש של היישוב, והסביר: "הוא מאחד ומחבר בין התושבים הוותיקים לחדשים"

פורסם בתאריך: 2.12.19 16:45

תושבי באר יעקב, תתחדשו: יש ליישוב לוגו חדש. ראש המועצה, ניסים גוזלן, חשף בתחילת השבוע בפני מנהלי האגפים והמחלקות במועצה את הלוגו המחודש של היישוב שלפי גורמים במועצה, "בא לאפיין את החיבור בין ותיקים לחדשים ולסמל את התנופה, הפיתוח והשינוי שעוברת המושבה הותיקה בדרכה להיות עיר ואם בישראל. כל זאת, תוך שמירת הצביון הביתי החמים, המכיל והמאחד, המאפיין את אופיים של תושביה".

ההכנות לקראת התוצר הסופי כללו דיונים ופגישות, סקיצות והצעות שעלו וירדו וגם התושבים התבקשו לחוות דעה. לבסוף, הוחלט על הלוגו שמעתה יתנוסס בגאווה על כל פרסום רשמי של המועצה, החל מדגל היישוב וכלה בנייר המכתבים הרשמי של המועצה.

 

ראש המועצה ניסים גוזלן הדגיש בדבריו את הקשר המחבר בין באר יעקב משחר היווסדה לימים אלה. "אני לא מכיר יישוב שעד לפני עשור מנה כ-1,500 בתי אב וניבנו בו קרוב ל-7000 יחידות דיור", אמר גוזלן והמשיך: "לא זנחנו את לוגו המועצה הישן והוא מופיע לצידו של החדש, כיוון שאנחנו רוחשים כבוד והוקרה לדור המייסדים, לדור המתיישבים יוצאי המעברה ולכל התושבים הוותיקים שיצרו כאן חיים קהילתיים מיוחדים במינם של אהבה לזולת, תחושת אחריות ואיכפתיות איש כלפי רעהו – משולבים בגאווה יישובית החוצה עדות ומגדרים".

"לשמחתי, ייחודיות זו של באר יעקב ותושביה הושרשה גם בתושביה החדשים ועל כך, גאוותנו. המילים שכתובות על גבי הלוגו הן חזון, תנופה ובית ומכילות בתוכן את כל המרכיבים שיוצרים ישוב מתפתח עם קהילה תומכת ומכילה. כולם יחד אוהבים וגאים את בית שלנו, באר -יעקב", סיכם ראש המועצה.

אחרי דברי ברכתו, חילקה מנהלת הלשכה לנוכחים עוגיות מיוחדות עליהן הודפס לוגו המועצה החדש.

מהמועצה נמסר כי "באר יעקב הוסיפה היום נדבך חדש המהווה חוליה נוספת בשרשרת החזון והתנופה המאפיינת את היותה למרות צמיחתה – בית חם לתושביה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר