מעצבי משרדים בתל אביב. תמונה: shutterstock, צילום: ImageFlow
מעצבי משרדים בתל אביב. תמונה: shutterstock, צילום: ImageFlow

מעצבי משרדים בתל אביב

אם אתם מתכננים לעבור למשרד חדש או לשפץ את הקיים אתם תצטרכו מקצוענים שידעו להפוך את מקום העבודה האפרורי שלכם לגן עדן עבור העובדים ועבורכם. אלו הם מעצבי המשרדים החמים ביותר בתל אביב שיעשו לכם כיף להגיע לעבודה

פורסם בתאריך: 6.8.19 15:55

סטודיו ROMBO – עיצוב משרדים וחללי עבודה

כיום בניגוד לשנים קודמות, כדי לעצב משרד בצורה נכונה יש לשקלל מספר משתנים חשובים המשפיעים על אווירת העבודה של המקום. שימת דגש על ערכים כמו נוחות, פונקציונליות, עדכניות, ביתיות ועידוד קהילתיות, יבטיחו כי העובדים במקום יגיעו כל בוקר לחלל עבודה שמשרת את הצרכים שלהם ומעודד מוטיבציה, השראה ושאיפות להגשמה עצמית.

גישה זו, של יצירת מרחב עבודה נעים ומעודד השראה וקהילתיות, היא בדיוק הערך שמוביל את סטודיו ROMBO של ג'ול שגב גורביץ׳ ונטע גולשטיין לוי בעת עבודתן על עיצוב משרדים וחללים משותפים.
השתיים, בוגרות המחלקה לאדריכלות בבצלאל, עוסקות בתחום כבר למעלה מעשור, בו הן תכננו ועיצבו עשרות חללי עבודה שאותם הן הפכו לנוחים ונעימים עבור עובדי המקום, וכן יצרו מרחב גמיש וורסטילי בו כל אחד יכול למצוא את הפינה שלו וליהנות מסביבת עבודה שמעודדת יצירתיות.

סביבת עבודה שמעודדת יצירתיות. צילום: רז רוגובסקי

סביבת עבודה שמעודדת יצירתיות. צילום: רז רוגובסקי

"אנחנו תמיד חושבות על 'העובד של מחר', יש לנו ראיה רחבה לגבי האופן בו עובדים כיום ביחס לאיך עבדו פעם, ומה עתיד להיות מרחב העבודה המאפיין את 'העובד של מחר'. היכולת לזהות צרכים משתנים ומתעדכנים ברמה של שינויים טכנולוגיים, פסיכולוגיים וחברתיים מאפשרת לנו לבחון את סביבת העבודה העכשווית ואת האופן בו היא עומדת להשתנות בשנים הקרובות. בזכות הבנה מעמיקה לגבי המקום אליו מתקדם שוק העבודה אנחנו יכולות ליצור משרדים וחללי עבודה שהם לא רק יפים אלא גם פונקציונלים וכאלה המספקים את כל הצרכים של העובד בצורה הרמונית", מסבירה ג'ול.

עיצוב הרמוני המספר את כל צרכי העובדים. צילום: רז רוגובסקי

עיצוב הרמוני המספר את כל צרכי העובדים. צילום: רז רוגובסקי

״החברות ובעלי המיזמים מבינים שכאשר הם רוצים לגייס את כוח האדם האיכותי ביותר הם חייבים להפוך את מקום העבודה למוצר, ולכן לא פלא שתקציבי ההקמה של משרדים גדלו ב25% בשנים האחרונות. המשרד האפור והבנאלי כבר לא מושך, ואת מקומו תופסים חללי עבודה שיכולים לספק לעובד את הפרטיות הנדרשת לצד תחושת קהילתיות ושייכות, כל זה במטרה להבטיח את רווחת העובד", אומרת ג׳ול.

באמצעות שימוש בגישה זו מצליחות השתיים ליצור סביבות עבודה שהופכות את זמן השהות במשרד למגוון יותר ומעניקות למשתמש בהן את היכולת לנכס את החלל ולהרגיש בבית.

"חשוב לנו מאוד שלעובד תהיה היכולת להרים את העיניים מהמסך, להסתכל לאופק ולתת למחשבות שלו לנדוד. הרעיונות הכי טובים, יחד עם יצירתיות, מגיעים כשאנחנו מצליחים לצאת רגע מהסיטואציה בה אנחנו נמצאים. אנחנו רוצות לאפשר לאנשים לשנות את מה שקורה סביבם כדי לאפשר למוח לעשות מעין "ריסטרט", כך שיוכלו להתבונן בדברים מזווית ראיה אחרת וכך לקבל תובנות חדשות על כל עבודתם". משתפת נטע.

תהליך התכנון והעיצוב נעשה ביחד עם הלקוח כצוות אחד. השתיים שואבות השראה מעולם הערכים וממתודולוגיית העבודה של הלקוח לצד הסגנון והטעם שלו, וכך יוצרות את הקונספט העיצובי.
הסטודיו מטפל בכל שלבי ההקמה ובהם: תכנון ועיצוב דרך תכניות עבודה, תיאום מול ספקים וקבלנים, פיקוח בכל שלבי הביצוע, תכנון פריטי ריהוט מיוחדים וכמובן סטיילינג והלבשה.

השראה מעולם הערכים וממתודולוגיית העבודה של הלקוח. צילום: רז רוגובסקי

השראה מעולם הערכים וממתודולוגיית העבודה של הלקוח. צילום: רז רוגובסקי

״אנחנו מלוות פרויקט מהתחלה ועד הסוף, החל מהפגישה הראשונית שבה אנחנו מדמיינים את הסיטואציות השונות שקורות בחלל העבודה, דרך שיח על החזון, הלו״ז והתקציב, ועד לרגע בו אנחנו יושבות עם הלקוח על הבר במטבחון בסיום הפרויקט ומרימות לחיים עם בקבוק סודה״. משתפת ג'ול עם חיוך.

חשוב לציין כי המעבר למשרד חדש מצריך סנכרון של לוח הזמנים בין המשרד הישן לחדש, ובשביל שתעשו זאת בצורה הטובה ביותר ממליצות השתיים על טיפ חשוב שיש לזכור: יש להתחיל לתכנן את הפרויקט לפחות שלושה עד ארבעה חודשים לפני המועד שנקבע להכנסת הקבלן לשטח. טיפול בנושא, מספר חודשים לפני תחילת העבודה, מאפשר זמן עבודה קצר יותר בשטח, גמישות ועמידה בזמנים, מה שאומר שתוכלו להיכנס למשרד כמה שיותר מהר, ללא עיכובים וללא זליגות בתקציב.

אם אתם גדלים וחייבים משרד גדול יותר או שלעובדים ולכם נמאס כבר מלהביט בקירות לבנים וחיוורים, ג'ול ונטע מזמינות אתכם לפגישה בה תוכלו להתחיל לדמיין כיצד תראה סביבת העבודה הבאה שלכם, עם הבטחה כי סטודיו ROMBO יהפוך כל משרד לסביבת עבודה מלאה מוטיבציה והשראה, כזו שתדחוף את העסק שלכם קדימה ומלמעלה.

כתובת: משה מאור 3, דרום תל אביב
טלפון: 054-4633370

סביבת עבודה מלאת מוטיבציה והשראה. צילום: רז . רוגובסקי

סביבת עבודה מלאת מוטיבציה והשראה. צילום: רז . רוגובסקי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר