פולה גרדן בר
פולה גרדן בר

אווירה צעירה, אוכל רחוב ואלכוהול: הבעלים של "קפה פולה" השיקו בר חדש

"פולה גרדן בר" נפתח בצמוד למסעדה המקורית ויעבוד בשעות ערב מידי יום

פורסם בתאריך: 5.8.19 16:43

הפתיחה של "פולה גרדן בר" נחגגה ברביעי שעבר, מדובר בבעלים של "קפה פולה" ברוטשילד 126 שהתרחבו והפכו את הגן הצמוד אליהם לבר אוכל רחוב. בעלי המקום, יזהר ושמואל דניאל, אמרו כי "החלטנו לקחת את המקום צעד קדימה ולהפוך אותו לבר רחוב, עם דגש  באיכות הקולינרית של קפה פולה ואלכוהול משובח".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"מבחינת מקום האוכל שלנו ידוע באיכות גבוהה, אוכל ישראלי ואיטלקי שזה מה שמאפיין את הפולה" הוסיף שמואל. לדבריו, "עכשיו החלטנו להתפתח ולהכניס גם אוכל רחוב כמו עראייס, שווארמה, כרוביות מוקרמות ועוד. מדובר בפסטיבל כל יום משעה 20:30 ועד 01:00. פולה שומרת על התדמית שלה עם התפריט והאוכל המוכר".

פולה גרדן בר

לדברי שמואל, "הבר בחוץ הופך להיות משהו אחר לגמרי בפני עצמו, הוא ימשוך אליו קהל צעיר יותר מגילאי 25,  גם את הקהל שלנו שמחפש את האוכל רחוב ברמה גבוהה יותר. קהל חדש יגיע ויהנה מחוויה אחרת שלא קשורה לפולה".

פולה גרדן בר

מאות אלפי שקלים הושקעו בבר החדש וזאת בנוסף לשיפוץ המסעדה "קפה פולה" שהיתה סגורה בחודש שעבר עקב כך. "הבאנו בר מיוחד רטרו, התפריטים הם עיתונים ישנים שעומדים על השולחן. זו חשיבה אחרת של אוכל רחוב, מצד אחד בר עם אלכוהול ומצד השני אוכל רחוב מפעם, כזה שכולם גדלו עליו", אמר שמואל.

פולה גרדן בר

המחירים ב"פולה גרדן בר" נעים בין 30 ל-60 שקלים, "הכי חשוב לנו לשמור על איכות האוכל של פולה ולהביא בשורה אחרת לעיר מבחינת האווירה והרמה הקולינרית", סכם שמואל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר