עורכי דין מומלצים בנס ציונה והסביבה. תמונה: shutterstock, צילום: PhuShutter
עורכי דין מומלצים בנס ציונה והסביבה. תמונה: shutterstock, צילום: PhuShutter

עורכי דין מומלצים בנס ציונה והסביבה

הסתבכתם? צריכים עזרה? אלו עורכי דין המומלצים ביותר בנס ציונה והסביבה שיעזרו לכם להחלץ מכל צרה

פורסם בתאריך: 24.7.19 15:30

עו"ד גיל הידנה, משרד עורכי דין בנס ציונה

רכישת דירה היא חלום עבור רובנו. אלה שמחליטים להגשים את החלום מגלים שקניית דירה היא בעצם עסקת מקרקעין מורכבת שבה יכול לסייע לנו רק איש מקצוע אמיתי. עורך דין המתמחה בדיני מקרקעין אשר מלווה אותנו לכל אורך התהליך יסייע לנו ויקל עלינו במהלך קניית הדירה – מהלך שיש לו השפעה מכרעת על חיינו ומצבנו.

"רבים ממבצעי עסקאות המקרקעין ממהרים לצאת לדרך ומגלים שהיא קצת יותר ארוכה, סבוכה ומפותלת מכפי שחשבו. חוסר ידע, הבנה ובקיאות עלולים לא פעם לגרום לתרחישים לא נעימים למבצעי העסקה. לכן ישנה חשיבות רבה לשירותיו של עורך דין המתמחה בדיני המקרקעין שילווה את התהליך מתחילתו ועד לסופו " אומר עו"ד גיל הידנה, המתמחה בדיני מקרקעין.

"אז נכון, ראינו נכס שהרשים אותנו ואנחנו כבר רוצים לקרוא לו "הבית שלנו" אבל עדין ישנה דרך עד שנגיע לשם, לכן פעולות מקדימות חשובות שיש לבצע יהיו אלו שיחסכו לנו זמן יקר ובעיקר הרבה כאב ראש, העבודה המקדימה שנבצע היא הבסיס להצלחת התהליך".

מהן הפעולות המקדימות שחשוב לבצע בעסקת מקרקעין?
"ברגע שאתם בוחרים בעורך דין שילווה אתכם בתהליך עסקת המקרקעין חשוב שיבדוק פרטים ונתונים רבים, לדוגמא: נסח טאבו, תיק בניין, חריגות בניה, היתרי בניה ובדיקת בטחונות.
חשוב לזהות את הדירה על פי התשריט כפי שהיא מופיעה בגופים השונים על מנת למנוע הפתעות ברגע האמת. טיפלתי בעבר במקרה של לקוח שרצה לחסוך בשירותיו של עורך דין וגילה ברגע האחרון שהדירה בכלל אינה רשומה בתשריט כפי שהיא מופיעה בפועל. חשוב גם לבדוק מול הבנקים את כל הבדיקות הנדרשות ולקבל לפחות אישור עקרוני לקבלת המשכנתא".

"במשרדנו אנחנו עורכים את החוזה של עסקת המקרקעין, בודקים ומשנים בהתאמה אישית לכל לקוח ולכל עסקה, מכיוון שלעולם אין עסקה שדומה לעסקה אחרת. חשוב לציין שרבים מרוכשי הדירות הרוכשים דירה מקבלן, מסתייעים בעורך הדין של הקבלן או היזם. מדובר בטעות חמורה שכן על פי חוק עורך הדין של הקבלן מייצג רק את הקבלן ואינו מייצג את הרוכש בשל ניגוד עניינים. בפועל יוצא שמי שבוחר לעשות זאת מגיע ללא ייצוג בכלל", מבהיר עו"ד הידנה.

עו"ד גיל הינו בעל משרד עורכי דין בנס ציונה המתמחה בדיני מקרקעין ובדיני משפחה. המשרד מעניק שירותים בתחום דיני מקרקעין בעניינים דוגמת חוזים מכירת וקניית נכסים ,דירות ובתים, טיפול בפרויקטים של התחדשות עירונית. בדיני משפחה מעניק המשרד שירותים בענייני גירושין, משמורת, מזונות, צוואות וירושות.

עו"ד גיל הידנה הינו בעל תואר במשפטים (LL.B) מטעם הקריה האקדמית אונו. לאחר שצבר ניסיון וידע מקצועי במשרד עורכי דין יצא עו"ד הידנה לדרך עצמאית ופתח משרד בוטיק משלו. בטרם פנה לתחום המשפטים עסק עו"ד הידנה בתחום התיווך וניהל במשך 20 שנים משרד תיווך משלו.
"שרות, שרות, שרות זה המוטו המוביל את המשרד בטיפול בכל לקוח בנוסף ליחס אישי ומקצועי. הניסיון הרב בתחום הנדל"ן, הן כמתווך בעבר והן כעורך דין העוסק בעיקר במקרקעין מהווה ערך מוסף חשוב שאני מביא ללקוח בעת עסקת מקרקעין. ההבנה בניהול משא ומתן, בבדיקת ועריכת חוזי המקרקעין השונים ובליווי המקצועי לכל אורך הדרך, הם שיבטיחו לכם ראש שקט והצלחה בעסקת המקרקעין" מסביר עו"ד הידנה.

כתובת: האירוסים 53, נס ציונה
טלפון: 054-7781441
דוא"ל: [email protected]

למעבר לפייסבוק

גיל הידנה. צילום: ארז גולני.

גיל הידנה. צילום: ארז גולני.


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר