קוסמטיקאית בבן שמן. תמונה ממאגר Shutterstock
קוסמטיקאית בבן שמן. תמונה ממאגר Shutterstock

קוסמטיקאית בבן שמן: הכירו את סוזאנה קריספין

סובלים מבעיות עור כרוניות או כתמי פיגמנטציה חדשים שמדירים שינה מעיניכם? מצאנו עבורכם קוסמטיקאית ייחודית המציעה שירותים נרחבים לפתולוגיות עור טורדניות, יחד עם טיפולי הסרת שיער ואנטיאייג'ינג לריענון ושדרוג המראה

פורסם בתאריך: 13.6.19 13:18

סוזאנה קריספין, הינה קוסמטיקאית מקצועית בעלת הסמכה רב מערכתית ורקע של 20 שנים בנושאי כימיה וביוכימיה, מביאה לתחום טיפולי העור, ידע מעמיק בפיזיולוגיה, תזונה ונפש האדם. סוזאנה קריספין היא מטפלת הוליסטית וקוסמטיקאית שתעזור לכם להבין את הסיבות מאחורי התסמינים ותבנה עבורכם מערך טיפולים ואורח חיים שיקדמו אתכם לעבר דרך חדשה.

איך נראה השירות?

סוזאנה הינה מאבחנת מוסמכת רב מערכתית המגיעה לעולם הקוסמטיקה עם רקע נרחב בפתולוגיות נפשיות ובעיות פסיכוסומטיות. לפני הכול, מתקיים אבחון מהיר אשר בו מרכיבה סוזאנה עבור הלקוח את תמונת המצב והסיבות שבעקבתן הגיע לטיפול. לאחר שיחה והבנה מדויקת של המצב, ניתן לעבור לשיטות הטיפול והיצע הפתרונות הרחב בקליניקה.

סוזאנה מוסיפה: "אם יש פצעונים, יש לזה סיבה ואם זה נמצא באזור מסוים בגוף יש גם לזה משמעות. אנחנו חוקרים את המקרה ביחד ומגיעים לאבחנה המדויקת ביותר".

הסוגיות מרכזיות:

אקנה – הפצעים הטורדניים שמופיעים בגיל ההתבגרות ולעיתים מלווים אותנו בחיינו הבוגרים, מקורם בסיבות רפואיות, אורח חיים ומושפעים מתזונה ומצבי לחץ. הטיפולים של סוזאנה מתייחסים לכמה פרמטרים כגון האזור בו הפצעים מופיעים, גיל הלקוח והרגלי חייו, כך  ניתן להגיע לטיפול האופטימלי. לסוזאנה יש מגוון שיטות לטיפול באקנה. החל מחומרים למריחה ומסכות שונות ועד לשימוש בלייזר לשיקום והבראת העור. בנוסף והיא מייעצת ללקוחותיה על הרגלי חיים שתומכים בבריאות העור ומזהירה מאלה היוצרים נזק.

לפני ואחרי טיפול אצל סוזאנה קריספין

לפני ואחרי טיפול אצל סוזאנה קריספין

צלקות וכתמי פיגמנטציה – לכולנו יש איזו צלקת או סוגיית פיגמנטציה כלשהיא שהיינו שמחים להבריא. החדשות הטובות הן שאם מדובר מכתמים מהשמש או פתולוגיה של העור, קיימים פתרונות וטיפולים שנועדו במיוחד לריענון העור והחזרתו למצבו הטבעי. בהתאם לסיבה ומצב העור, סוזאנה מתאימה טיפולי לייזר, קורפוז ומצוק העור הנותנים מענה לפיגמנטציה של הגיל השלישי, פיגמנטציה הורמונלית המופיעה עם הריון או נימי דם על הפנים המופיעים מלחץ גבוה.

הסרת שיער ואנטיאייג'ינג – בנוסף למחלות עור ומצבים רפואיים שונים, בקליניקה ניתן לקבל טיפולי אנטיאייג’ינג והסרת שיער לשיפור האסתטיקה והדימוי העצמי. הסרת שיער בלייזר, טיפולי קורפוז ומיצוק העור באים לספק ללקוחות תוצאות מידיות ושיפור איכות העור והאסתטיקה של האזור. סוזאנה מספרת: "אצלי רואים תוצאות כבר מהטיפול הראשון. אם מטופל מגיע עם סוגיה ממנה הוא סובל, צריך לראות שיפור מידי ותוצאות שיציגו בפניו את האפשרויות לשיפור הקיימות."

בנוסף לשימוש בטכנולוגיה חדישה כמו טיפולי לייזר מקצועיים, סוזאנה חוקרת ואוספת חומרים איכותיים בסטנדרטיים הגבוהים ביותר. כמה מהחברות המובילות איתן היא עובדת בקליניקה הן GERNETIC הצרפתית, Dermalosophy השוויצרית ו -Mesoestetic  הספרדית. בנוסף, סוזאנה עובדת עם מכשיר הלייזר החדשני INMODE מתוצרת ישראל.

מוטו

"אהבת הזולת היא מעל כל דבר בחיים" – אצל סוזאנה ניתן לקבל ייעוץ ושירות אישי המגיע מאתיקה אנושית גבוהה ורצון להגיע להבנה עמוקה ומציאת פתרונות מתאימים עבור כל מטופל.

יש לך טיפים או המלצות בשבילנו?

"לאכול בריא, לא לשתות אלכוהול, לשתות מים, להימנע ממותקים ומאכלים מטוגנים, להרבות באכילת ירקות ופירות.

תזונה היא עמוד הטווח בבריאות שלנו ומשפיעה ישירות על מצב העור. אם יש בעיה כלשהיא, אני ממליצה להתחיל שם."

פעם הבאה שאתם נתקלים בבעיה כלשהיא בבריאות העור, אתם מוזמנים ליהנות משירותים מקצועיים והכוונה אישית שתעזור לכם להבין, להתייחס ולפתור בעיות. הטיפול הנכון עבורכם יהיה תמיד בעקבות אבחנה מעמיקה ויכלול גם מתן פתרונות יצירתיים.

צור קשר

פייסבוק

כתובת: דרך שבעת המינים 402, בן שמן

טלפון: 054-668-56010

סוזאנה קריספין – קוסמטיקאית מוסמכת רב מערכתית

סוזאנה קריספין – קוסמטיקאית מוסמכת רב מערכתית


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר