צילום: Alexander Raths / shutterstock.com

כשר זה הגורמה החדש: הבינצ'י שנסגר יהפוך לבר בשרים כשרים

איש חיי הלילה, שי ביטר, מתקרב לדת וחושף פרטים על המקום החדש והמפתיע שייפתח בקרוב

פורסם בתאריך: 7.6.19 11:13

אוהבי הבשר הכשר בראשון לציון ישמחו בוודאי לשמוע כי הבינצ'י המיתולוגי שברחוב רוטשילד 104 אשר נסגר לפני כחודשיים, יהפוך בחודש הבא לבר בשרים כשר עם אלכוהול, מוזיקה ואווירה טובה. כך מבטיח שי ביטר, איש חיי הלילה שבבעלותו ברים נוספים ביניהם הפאו וואו, הקיבוץ, היודלה והגוטה. גם הבינצ'י היה כשר במידה מסויימת בכך שלא היה בו מטבח מעורב בין בשר לחלב והתפריט במקום היה חלבי.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הבינצ'י, שהיה בבעלות טוהר חיימוביץ ואסף שחיבר, נסגר לאחר שפעל כשמונה שנים והיה לאחד ממקומות הבילוי השמחים ביותר בעיר. המקום שילב מוזיקה ים תיכונית, יוונית וטורקית, ומוזיקת עולם. לפני כשנתיים יצא חיימוביץ מהשותפות והמקום נסגר סופית לפני כחודשיים. רבים שהכירו את המקום ונהגו לפקוד אותו, תהו מה ייפתח במקומו. כעת הגיעה הבשורה המשמחת.

קבוצת הקיבוץ והפאו וואו שקנו את המקום מספרים על הקונספט החדש שהולך להיות הדבר החם והייחודי של העיר, והם מדברים מניסיון. "כשאני יוצא עם אשתי בערב ואני מחפש מקום עם אווירה טובה לשבת בו עם אוכל כשר ואלכוהול, אני נתקל בבעיה", מספר שי ביטר, "מכיוון שאני אוכל רק כשר ואין מקומות כאלה בעיר, אני נאלץ תמיד לשבת במסעדה שלא תמיד בא לי. כך נולד הרעיון לפתוח קונספט שכולל אווירה, אוכל כשר, בשר, אלכוהול משובח, והכל תחת קורת גג אחת. לא צריך להמשיך משם לעוד מקום שזה מה שאני הייתי עושה עד עכשיו – אוכל במסעדה כשרה וממשיכים משם לאיזה בר כדי להשלים את האווירה".

ביטר נשוי כשנה ואב לילד. הוא מספר כי תמיד היה אדם מאמין, אבל בתקופה האחרונה התחזק יותר והוא שומר שבת כארבע שנים. על אשתו, שפית הודית הוא מספר שהיא יודעת להכין אוכל מצויין.

"אם אתם מחפשים שלט עם שם הבר – עדיין לא תמצאו", אומר ביטר, "כי המקום הקודם עוד לא נסגר סופית. אבל יש כמה אופציות על הפרק. גם אופי המוזיקה עדיין לא הוחלט. אבל דבר אחד בטוח: הולך להיות הרבה יין, בשר כשר ואווירה טובה. שווה לחכות".

ביטר מסכם כי "בעייני בארץ, לאנשים שמחפשים לאכול כשר, אין בר איכותי כזה עם אוכל טוב חוץ מהג'יימס בפתח תקווה שלא נמצא באזור, שם ממש מעבירים ערב שלם. אני מאמין שזה יהיה אחד המקומות החמים בעיר, גם לאוכלי כשר וגם לאלה שלא".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ראשלצית

    לי כחילונית עצוב מאוד כשאני רואה את הפנים המסורתיות והדתיות של העיר הזאת….עד מתי כשרות\ בתי חבד\ וכו?

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר